پیام تبریک شهریان در پی موفقیت ملی پوشان تیراندازی

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۶۹۱۱۰
پیام تبریک شهریان در پی موفقیت ملی پوشان تیراندازی
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، موفقیت های تیم ملی تیراندازی در مسابقات هند و کسب 3 سهمیه المپیک دیگر توسط این تیم را تبریک گفت.
به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام شهریان آمده است:
 
کسب 4 سهمیه از پنج سهمیه المپیک توسط بانوان این رشته نه تنها افتخاری بزرگ برای کشور بلکه بیانگر چشم اندازی روشن برای آینده این ورزش به خصوص در بخش زنان است.
 
آنچه که امروز محقق شده است، حاصل برنامه ریزی، تلاش و همت مسئولان، سیاستگذاران و ورزشکارانی است که به آینده چشم اندوخته اند.
 
اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش شبانه روزی این عزیزان، از زحمات مربیان،  کادر فنی و پرسنل فدراسیون  سپاسگزاری می کنم و از خداوند متعال برای آن ها  آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم کسب سهمیه های المپیک به مدال های خوشرنگ ریو2016 ختم شود.
 
تیراندازان کشورمان همزمان با آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تواستنددر مسابقات قهرمانی آسیا- هند،۳ مدال رنگارنگ و ۳ سهمیه که در تاریخ این ورزش شاهکاری بزرگ بود به سبد افتخارات کشور بیافزایند و پرچم خوشرنگ کشورمان را به اهتزاز درآوردند.
 
پرونده سهمیه المپیک ریو با کسب ۵ سهمیه در رشته تیراندازی توسط الهه احمدی در تفنگ ۱۰ متر، نجمه خدمتی در تفنگ ۱۰ متر، گلنوش سبقت الهی در تپانچه ۱۰ متر، پوریا نوروزیان در تفنگ ۱۰ متر و مه لقا جام بزگ در تفنگ سه وضعیت بسته شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز