سطح مسابقات ابوظبی بسیار بالا خواهد بود

احمدی: در والنسیا تمرین تاکتیک روی آب انجام می‌دهم/ مربی اسپانیایی برای من برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است

۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۰۴:۲۱:۰۶
کد خبر: ۳۶۹۲۶۱
احمدی: در والنسیا تمرین تاکتیک روی آب انجام می‌دهم/ مربی اسپانیایی برای من برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است
ملی پوش تیم ملی بادبانی گفت: از 12 قایقران، 2 نفر سهمیه می گیرند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احمد احمدی ملی پوش تیم ملی بادبانی این روزها تمریناتش را در اسپانیا انجام می دهد تا مهایای مسابقات انتخابی المپیک شود. احمدی امیدوار است با تمرینات اخیر بتواند برای نخستین بار ورزش ایران را در رشته بادبانی صاحب سهمیه کند.

سیلور تیم ملی کشورمان با اشاره تمریناتش تحت نظر مربی اسپانیایی در شهر والنسیا اظهار داشت: تمرینات هر روز با انجام تاکتیک های روی آب انجام می شود. سیلورهایی از کشورهای سوئیس، ایتالیا، استرالیا و آلمان در این اردو حضور دارند که البته سطح بسیار بالایی دارند و استفاده از تجربیات آن ها باعث می شود کاملا آبدیده شوم.

احمد احمدی که حدود یک ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک در ابوظبی امارات شرکت خواهد کرد، گفت: پیش بینی اینکه سطح مسابقات ابوظبی بسیار بالا خواهد بود، کار سختی نیست چون بالاخره مسابقات انتخابی المپیک است و همه با تمام توان شرکت خواهند کرد و تنها 2 قایقران از بین 12 نفر شرکت کننده سهمیه می گیرند.

وی در خصوص روند تمرینات خود بیان کرد: در کنار تمرینات داخل آب، تمرینات فیزیک بدنی، وزنه و دوچرخه را به صورت مستمر و مرتب انجام می دهم.

احمدی که با حمایت شرکت مکین دریا به اردوی برون مرزی اعزام شده تصریح کرد: خوشبختانه حمایت خوبی هم سوی فدراسیون و هم شرکت مکین دریا از من صورت گرفته و من هم از این فرصت استفاده می کنم و تمریناتم را با تمام توان انجام می دهم و امیدوارم در بهترین شرایط به مسابقات اعزام شوم.

نظر شما