لالوویچ: کشتی های سنتی باید بخشی از مسابقات در المپیک باشد

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۷۰۲۰۳
لالوویچ: کشتی های سنتی باید بخشی از مسابقات در المپیک باشد
نشست توسعه کشتی های سنتی اتحادیه جهانی کشتی از صبح امروز در شهر استانبول ترکیه آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این نشست با حضور نناد لالوویچ رئیس و دوسون دبیرکل اتحادیه جهانی، دیتمن، روزیف، زنوف، الشهرانی و مسکوت نایب رئیسان این اتحادیه و جمعی از نمایندگان کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی، صبح امروز (شنبه) آغاز به کار کرد.

رسول خادم رئیس، مریم منظمی سرپرست حوزه نایب رئیسی بانوان و عیسی مومنی مسئول کمیته سنتی و فرناز پناهی زاده مسئول اموربین الملل فدراسیون کشتی، نیز بعنوان نمایندگان کشورمان در این مراسم حضور داشتند.

در این نشست بر سیاست های کمیته المپیک (IOC) و تأکید صورت گرفته به اتحادیه جهانی مبنی بر المپیکی شدن کشتی های سنتی تأکید شد و این موضوع به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این جلسه گفت: این نشست یکی از مهمترین جلسه های اتحادیه جهانی است و ما جمع شده ایم تا یکدیگر را بهتر بشناسیم و به هم کمک کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال 2015 بسیاری از کشورها درخواست ساماندهی کشتی های سنتی را داشتند و خیلی از انجمن های این کشتی ها تمایل داشتند به ما در اتحادیه جهانی ملحق شوند.

لالوویچ تصریح کرد: ما می خواهیم که کشتی های سنتی و مسابقات آن بخشی از مسابقات در المپیک باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تقویم کشتی های غیر المپیکی در سایت اتحادیه جهانی گنجانده شده است و بعد از این نشست و معرفی کشتی های سنتی می توانیم همدیگر را بهتر بشناسیم و قطعا این علاقه همه ما به کشتی های سنتی باعث شد این نشست برگزار شود.

نمایندگان انواع کشتی های سنتی بنا به اعلام IOC و اتحادیه جهانی در این نشست حضور داشتند و به تشریح کشتی های سنتی خود پرداختند.

در این جلسه همچنین مقر کشتی های سنتی اتحادیه جهانی کشتی، در شهر استانبول ترکیه افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز