به حفظ صدرنشینی فکر می‌کنیم

مظلومی: بازی با استقلال اهواز ساده نیست/ رحمتی از عمد محروم نشد

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۰:۳۴
کد خبر: ۳۷۰۲۲۵
مظلومی: بازی با استقلال اهواز ساده نیست/ رحمتی از عمد محروم نشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه بازی های نیم فصل دوم حکم فینال را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران گفت: برخلاف اینکه می گویند بازی ساده ای در پیش داریم ولی من تمامی جوانب را در نظر می گیرم و به نظرم بازی ساده ای نیست. با یک تیم جوان بازی داریم که خیلی با انگیزه است. ما باید تیم خود را در شرایط روحی خوبی قرار دهیم چرا که هدف ما کسب ۳ امتیاز و حفظ صدرنشینی است.

وی ادامه داد: ما از این تیم شناخت لازم را داریم و تمرینات خوبی را انجام دادیم. روی نقاط ضعف این تیم کار کردیم و چون هم نام ما است احترام خاصی برای این تیم قایل هستیم و امیدوارم بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم استقلال درباره عدم جذب بازیکنان مورد نظر وی عنوان کرد: نیم فصل دوم همه بازی‌ها حکم فینال را دارد. ما درخواست بازیکن دادیم که جذب نشد. متاسفانه بازیکنان خارجی که به اینجا می آیند حاضر نیستند تست بدهند. ما باید بازیکنانی بیاوریم که چند هفته کار کنند و تست بدهند. در هر حال نفرات خوبی داریم و من بابت همه تلاشی که بچه ها انجام دادند از آنها تشکر می کنم. اگر بازیکن خارجی جذب نشود با همین نفرات ادامه خواهیم داد.

مظلومی در خصوص انتقاداتی که نسبت به بازی دفاعی این تیم مقابل ذوب آهن عنوان شده بود، گفت: من در نشست خبری بعد از بازی قبل گفتم که اصلا راضی نبودم. ذوب آهن مالک توپ بود. البته ما شرایط سختی بخاطر بدنسازی داشتیم. این را هم بدانیم که بازی در اصفهان برای همه تیم ها سخت است. من از نتیجه راضی هستم چون ذوب آهن یکی از حریفان اصلی ما است. در هر صورت از یاد نبریم که بازی نخست بعد از تعطیلات دشوار است.

وی با اشاره به غایبان استقلال در دیدار روز یکشنبه یادآور شد: حاج محمدی و رحمتی برای این بازی سه کارته هستند. خسرو حیدری هم مصدوم است و محسن کریمی نیز به این دیدار نخواهد رسید.

سرمربی استقلال درباره انتقاداتی که از رحمتی کرده بود، خاطرنشان کرد: من بخاطر کارت زرد از وی انتقاد کردم. البته برخی ها گفته بودند که وی عمدا این کارت را دریافت کرده است ولی اینطوری نیست. من از مهدی تشکر می کنم چونکه یک ماه مصدوم بود ولی با تلاش فراوان خود را به این بازی رساند. البته ما وحید را داریم و نگرانی بابت دروازه وجود ندارد. نمی دانم که چرا روی دو کارت دیگری که رحمتی دریافت کرده بود کسی حساسیتی به خرج نداد ولی حالا همه حساس شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز