سیاست از ورزش جداست

گل محمدی: پرسپولیس تیم خطرناکی است

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۲۳:۲۴
کد خبر: ۳۷۰۳۷۶
گل محمدی: پرسپولیس تیم خطرناکی است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن برای دیدار با پرسپولیس آماده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه ذوب‌آهن برای کسب پیروزی در این مسابقه به میدان می‌رود، اظهار داشت: سه امتیاز دیدار فردا برای دو تیم ارزش بسیاری دارد بنابراین بدون شک مطمئن هستم که بازی بسیار خوب و باکیفیتی  از دو تیم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به نمایش در می‌آید.

وی با بیان اینکه پرسپولیس به دنبال تداوم شرایط خوب خود مقابل ذوب‌آهن است، تصریح کرد: به نظر من بازیکنان تأثیرگذار و خطرناک تیم پرسپولیس، کار را برای ما در مسابقه فردا دشوار می‌کنند اما بدون شک تیم ما در حال حاضر یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر در فاز حمله و دفاع به شمار رفته و اولویت ما ارائه یک بازی زیبا و کم‌اشتباه مقابل پرسپولیس است.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با ابراز امیدواری از حضور هواداران در این مسابقه خاطرنشان کرد: باید در دیدار فردا با افزایش تمرکز بازیکنان، کاری کنیم که در ضربات آخر بیش از گذشته دقیق عمل کنیم تا بتوانیم با کیفیت مناسب، موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. البته مطمئن هستم که بازیکنان ما به خوبی از فرصت‌های خود در مسابقات پیش‌رو استفاده می‌کنند اما با این حال، به نظرم باید بیش از گذشته روی گلزنی بازیکنان خود کار کنیم و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا در دیدار مقابل استقلال، از موقعیت‌های بسیار خود استفاده نکردیم.

گل‌محمدی با اشاره به بازیکنان جوان تیم افزود: به نظر من بازیکنان جوان بسیار خوبی در ترکیب ذوب‌آهن به میدان می‌روند و رضا شکاری نیز یکی از این بازیکنان بسیار تأثیرگذار است که در ادامه برای تیم ما بسیار مفید واقع می‌شود. ما برای دیدار مقابل پرسپولیس هیچ بازیکن محرومی نداریم ولی مهرداد قنبری و محمدرضا عباسی همچنان به دلیل مصدومیت برای تیم ما به میدان نمی‌روند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه بازی‌های نمایندگان ایران مقابل تیم‌های عربستانی در یک زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، اضافه کرد: همه می‌دانند که سیاست از ورزش جداست اما عربستان به دنبال آن است که با رابطه سیاسی، ارتباطات ورزش با ایران را از بین ببرند اما ای کاش این اتفاق صورت نمی‌گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز