مناف هاشمی خبر داد:

مراسم تقدیر از قهرمانان سال ۹۳ تا پایان سال برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۱:۲۸
کد خبر: ۳۷۰۶۸۴
مراسم تقدیر از قهرمانان سال ۹۳ تا پایان سال برگزار می‌شود
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم تقدیر از قهرمانان ورزشی عرصه های بین المللی سال 93 را تا پایان سال برگزار می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید مناف هاشمی در مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: خوشحالم برای چندمین سال پیاپی در این مراسم باشکوه شرکت می کنم. 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ولی سالگرد این پیروزی هنوز برای مردم تازگی دارد.

وی افزود: حضور و مشارکت مردم در این مراسم نشان می دهد آن ها همیشه در کنار مسئولین نظام به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری وفا دارند.

دکتر هاشمی با بیان این مطلب که حفظ استقلال کشور کار ساده ای نیست ادامه داد: بعد از برداشته شدن  12 سال تحریم های ظالمانه علیه کشور، شاهد هستیم که خیلی از کشورها تحمل این را ندارند تا ایران را در حال توسعه و پیشرفت ببینند و به شیوه های مختلف تلاش می کنند به کشورمان آسیب برسانند بنابراین ما باید با حضور خودمان و با جنگندگی هایمان در عرصه های بین المللی، ورزشی، اقتصادی و... پاسخ محکمی به کسانی بدهیم که تحمل اقتدار ایران را ندارند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اخبار خوب وزارت برای جامعه ورزش کشور گفت: به امید خدا تا پایان سال 322 پروژه را افتتاح می کنیم و تا چند روز دیگر یک پرداختی به فدراسیون ها خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: در نظر داریم تا پایان سال مراسم تقدیر از قهرمانان ملی که در سال 93 برای کشور در عرصه های بین المللی افتخار کسب کرده اند را برگزار کنیم.

نظر شما