قطع رابطه سیاسی به ورزش ارتباطی ندارد

قنبرزاده: میزبانی را به ایران باز می گردانیم

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۴:۴۰
کد خبر: ۳۷۰۷۶۱
قنبرزاده: میزبانی را به ایران باز می گردانیم
مدیرعامل نفت گفت: اصرار داریم هر دو طرف ایران و عربستان مسابقات را در کشور خودشان میزبانی کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت در خصوص جلسه هماهنگی برای تصمیم گیری درمورد حضور باشگاه های فوتبال ایران در لیگ قهرمان آسیا با حضور نمایندگان وزارت ورزش، نماینده وزارت امور خارجه، رییس فدراسیون  فوتبال، رئیس سازمان لیگ، صحبت کرد.

وی در این خصوص گفت: هدف این جلسه این بود که یک سیاست  مشترک  در فوتبال برای این موضوع اتخاذ شود و مجموعه مسوولان در پی کسب بهترین نتیجه برای این موضوع باشند .

وی افزود : با توجه به اینکه خود AFC   ایران را به عنوان میزبان مسابقات افغانستان، سوریه و لبنان به دلیل نا امنی این کشورها معرفی کرده است، پس امنیت ایران را قبول دارد  بنابراین با توجه به دخالت حکام عربستان در امور ورزش، ما مراتب اعتراض خود را به مراجع ذی صلاح از جمله AFC،  FIFA  و شورای المپیک اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: نتیجه جلسه این شد که ما روی حضور خودمان در مسابقات تاکید داریم و اصرار داریم هر دو طرف ایران و عربستان مسابقات را در کشور خودشان میزبانی کنند.

قنبر زاده با بیان این مطلب که کار عربستان کاملا سیاسی است و اساسنامه فیفا دخالت سیاست در ورزش را به هیچ وجه قبول ندارد اظهار داشت: ما در این جلسه همگی به یک تصمیم  یکسان به محور تلاش برای برگرداندن میزبانی ایران رسیدیم.

باقریان مدیر عامل باشگاه سپاهان نیز گفت: قطع ارتباط سیاسی بین کشورها به هیچ عنوان باعث نمی شود که ورزش تحت تاثیرآن قرار گیرد و این موضوع در هیچ جای اساسنامه فیفا گنجانده نشده است.

وی درخصوص این موضوع که اگر AFC  موافقت نکرد که این مسابقات در این برگزار شود  در این شرایط موضع ایران  چه خواهد بود گفت: ما در حال حاضر به هیچ عنوان به این موضوع فکر نمی کنیم وتمام تمرکزمان میزبانی این مسابقات است و اگر به آن مرحله رسیدیم درمورد آن تصمیم خواهیم گرفت.

نظر شما