با حکم مهندس تورج فرهادی

رضا عباسپور دبیر هیات وزنه برداری استان تهران شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۱:۰۵
کد خبر: ۳۷۰۸۰۸
رضا عباسپور دبیر هیات وزنه برداری استان تهران شد
طی حکمی از سوی مهندس تورج فرهادی رییس هیات وزنه برداری استان تهران، رضا عباسپور به عنوان دبیرهیات وزنه برداری استان تهران منصوب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا با حکم مهندس تورج فرهادی رییس هیات وزنه برداری استان تهران و پس از انجام مراحل قانونی و تایید اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رضا عباسپور مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون وزنه برداری به عنوان دبیر هیات وزنه برداری پایتخت منصوب شد.

ضمناً در جلسه معارفه دبیر جدید هیات وزنه برداری استان تهران، علی مرادی رییس فدراسیون به همراه محمد نصیری مشاور عالی رییس فدراسیون، حسین مقامی دبیر فدراسیون، دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی، مهران رئیسی سرپرست اردوی تیم ملی و برخی از پیشکسوتان وزنه برداری استان تهران حضور داشتند.

در حکم وی آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه ورزش قهرمانی، تحصیلات اجرایی و مدیریتی در ورزش، به موجب این حکم به سمت دبیر هیات وزنه برداری استان تهران منصوب می شوید. انتظار دارد با جدیت نسبت به پبگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط ومقررات موضوعه کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از اخلاص، تلاش و همراهی سایر کارکنان، ورزشکاران و برنامه ریزان امور جوانان این استان در انجام امور موفق و منصور بوده و با بسیج همه امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی و استفاده از توانمندی منابع انسانی متعهد و انقلابی و همچنین حسن ارتباط با قهرمانان و صاحب نظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی، بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان تهران فراهم گردد.

گفتنی است عباسپور از قهرمانان و پیشکسوتان رشته وزنه برداری، کارشناس رسانه ای این رشته المپیکی در رسانه های (دیداری، شنیداری و نوشتاری) و دارای گواهینامه مربیگری و داوری ملی می باشد. وی در حال حاضر مدیر روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز