بازدید معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش از اردوی وزنه برداری؛

سجادی: از هر کمکی برای رسیدن به موفقیت دریغ نخواهیم کرد

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۵:۱۹
کد خبر: ۳۷۰۸۳۹
سجادی: از هر کمکی برای رسیدن به موفقیت دریغ نخواهیم کرد
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: دوست دارم از تجربیات گران بهای قهرمانان به نحو مطلوب استفاده کنید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با حضور در کمپ تیم های ملی وزنه برداری از تمرینات ملی پوشان المپیکی در مسیر ریودوژانیرو برزیل بازدید کرد.

سجادی پس از دیدن تمرینات وزنه برداران بزرگسال با ابراز خرسندی از شرایط موجود در وزنه برداری گفت: بسیار خرسندیم که تمرینات با نظم خوبی برگزار می شود. من مطمئن هستم با روندی که در پیش گرفته اید از بازیهای المپیک سربلند و دست پر خارج می شوید.

سجادی به حضور محمد نصیری به عنوان افتخار ورزش و وزنه برداری ایران و حسین توکلی قهرمان بازی های المپیک 2000 سیدنی به عنوان سرمربی تیم ملی اشاره کرد و افزود: دوست دارم از این تجربیات گران بهای این افراد به نحو مطلوب استفاده کنید و این را بدانید که به عنوان مسئول و خادم ورزش کشور از هر حمایتی که بتواند شما را در راه رسیدن به المپیک و کسب بهترین نتیجه در این میدان بزرگ یاری کند، کوتاهی نخواهیم کرد.

در این بازدید علی مرادی (رییس فدراسیون)، حسین توکلی (سرمربی تیم ملی) و کیانوش رستمی (عضو تیم ملی و قهرمان جهان و المپیک) به نمایندگی از طرف ملی پوشان و خانواده وزنه برداری از توجه ویژه محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و نیز نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش قدردانی کردند.

سجادی پس از بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به همراه رییس فدراسیون وزنه برداری از اردوی جوانان بازدید و پای صحبت های فنی سجاد انوشیروانی سرمربی این تیم نشست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز