باشگاه الاهلی با بوناچیچ به توافق نرسید؛

سرمربی سابق سپاهان دیپورت شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۵:۴۰
کد خبر: ۳۷۰۹۳۰
سرمربی سابق سپاهان دیپورت شد
با توجه به اینکه تیم الاهلی با بوناچیچ قرارداد بسته بود ولی این باشگاه اعلام کرد با یوسف آدم کار را ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با توجه به اینکه باشگاه الاهلی با بوناچیچ برای این فصل قرارداد بسته بود، ولی خبرهای رسیده حاکی از این است که مسئولین باشگاه می خواهند با مربی قبلی خود کار را ادامه دهند.

الاهلی از ابتدای فصل با هدایت زلاتکو کرانچار نتایج خوبی را گرفت اما در ادامه فصل روز به روز نتایج ضعیفی بدست آورد تا اینکه هفته گذشته اخراج شد و جای او را یوسف آدم مربی تیم گرفت.

هفته گذشته خالد شبیب نائب رئیس باشگاه الاهلی رسما اعلام کرد که تا پایان فصل با لوکا بوناچیچ سرمربی سابق سپاهان قرداد بسته است و قابل تمدید است. اما این پایان کار نبود، محمد بن حمد رئیس باشگاه الاهلی اظهاراتی ضد و نقیض بیان کرد و گفت: ما به یوسف آدم اعتماد داریم و با لوکا هنوز به توافقات نهایی نرسیدم و قرارداد او رسمی نشده است!

پس از کشمکش های فراوان میان مسئولان باشگاه الاهلی روز گذشته در جلسه هیئت مدیر تصمیم بر آن شد که یوسف آدم سرمربی تیم باقی بماند و پرونده بوناچیچ تعلیق شد تا در صورت نیاز با او قرارداد ببندند.

الاهلی دو بازیکن ایرانی به نام های جباری و منتظری را در ترکیب خود دارد و اکنون با 18 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز