با حرف زدن چیزی عوض نمی شود

ابراهیمی: مشکلی با جابر ندارم/ شانس اول قهرمانی هستیم

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۹:۳۲
کد خبر: ۳۷۱۱۹۹
ابراهیمی: مشکلی با جابر ندارم/ شانس اول قهرمانی هستیم
هافبک میانی استقلال از هواداران تیمش خواست تا از هم تیمی هایش دفاع کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امید ابراهیمی در نشست خبری پیش از تمرین استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی با استقلال اهواز؟

به تیم استقلال اهواز بابت بازی خوبشان تبریک می گویم. ما نتوانستیم سه امتیاز بازی را در زمین خودمان بگیریم. اینجا آخر راه نیست و امیدوارم تجربه ای برای بازی های بعدی شود تا با تمرکز و قدرت بیشتر به میدان برویم. همه ما تلاش کردیم تا بازی را ببریم. استقلال اهواز خوب بود و بسته بازی می کرد. ما تلاش کردیم تا موقعیت سازی کنیم و امیدوارم به آنچه که حقمان است برسیم.

مقایسه استقلال با سایر تیم ها؟

ما خودمان را با تیمی مقایسه نمی کنیم و کار خودمان را می کنیم. ما الان بهترین خط حمله لیگ را داریم و اگر نداشتیم می گفتیم که موقعیت ایجاد نمی کنیم. ما اگر خوب بازی نمی کردیم انقدر موقعیت بدست نمی آوردیم و سعی می کنیم بهتر از این باشیم.

نگرانی بابت آینده؟

من نمی گویم کمبودی نداریم. بزرگترین مشکل ما این بود که بعد از تعطیلات مثل نیم فصل اول بازی نکردیم. با حرف زدن چیزی عوض نمی شود. با تلاش و زحمت قهرمانی به دست می آید. باید تمرکز داشته باشیم تا موفق شویم. با تلاش که کادر فنی می کند، سعی می کنیم. ما تلاش می کنیم تا نگرانی ها بر طرف شود. باشگاه تلاش کرد بازیکنی را بگیرد اما موفق نشد. با اینحال همه بازیکنان تلاش می کنند و فکر می کنم اگر یک بازیکن جدید می گرفتیم به تیم کمک می کرد ولی ما با همین تیم هم لیاقت بالایی داریم. ما تیممان کمبودی ندارد و باید از بعد از مصاف با استقلال اهواز به موفقیت برسیم و بازی های خوبی را ارائه دهیم.

آینده؟

ما کادرفنی خوب و با تجربه ای داریم. همگی آنها سالیان سال کار کرده اند. تیم ما با لیاقت و جوان است. ما می توانیم مشکل فعلی را برطرف کنیم. آنچه که باعث خوشحالی هواداران می شود را بدست بیاوریم. ما تلاش می کنیم تا هواداران را با قهرمانی هایی که به دست می آوریم خوشحال کنیم.

درگیری با جابر انصاری؟

 درگیری خاصی که نبوده است. من فقط به جابر گفتم کاش جواب توپ دوم را می دادی و چیزی جز این نبود. ما با بازیکنان در داخل و بیرون زمین رفیق هستیم و همه چیز خوب است.

شانس اول قهرمانی؟

 صد در صد ما شانس اول قهرمانی هستیم. ما پتانسیل قهرمانی را داریم. ما با گذشتن از تیم های بزرگی به فینال حذفی رسیدیم. ما پتانسیل خوبی داریم که به اینجا رسیدیم. موفقیت با تلاش بیشتر به دست می آید تا به اهداف برسیم. ما در این فصل مشکل خاصی نداریم. از الان هم نمی توان گفت که مشکلات در آینده می تواند به تیم لطمه بزند یا نه. ما تلاش می کنیم تا تیم لطمه بخورد. ما همیشه با جان و دل تلاش می کنیم تا تیم موفق شود.

صحبت آخر؟

نمی دانم این حرفم گلایه است یا خواهش. هوادار در هر شرایط تیمش را حمایت می کند. تیم ما صدرنشین است و فینال جام حذفی هم حضور دارد. اینکه یک بازی همه به به می کنند و با یک باخت به صفحات مجازی حمله می کنند و فحش می دهند. به من تاکنون هواداران چیزی نگفته اند. هیچکس دوست ندارد به خانواده اش توهین شود. بازیکنانی داریم که با تجربه هستند و جوانانی داریم که انگیزه دارند. باید روحیه آنا را حفظ کنیم. هواداران تیم را حمایت کنند من به آنها قول می دهم بازیکنان با تمام وجود تلاش می کنند. امیدوارم آنها تیم را تنها نگذارند و به استادیوم بیایند. ما برای موفقیت هواداران تلاش می کنیم.

نظر شما