هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس- فولاد؛ دوئل کروات‌ها در آزادی

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۹:۰۰
کد خبر: ۳۷۱۲۸۱
پرسپولیس- فولاد؛ دوئل کروات‌ها در آزادی
در شروع هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به رده سوم به مصاف فولاد خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال آغاز می شود که رقابت در صدر جدول شرایط ویژه ای را پیدا کرده است و تیم های بالای جدول با نتایجی که در دو هفته گذشته گرفته اند فاصله امتیازها خیلی بین تیم ها کم شده است. تیم پرسپولیس نیز در اولین روز هفته نوزدهم میزبان فولاد خواهد بود که باید دید با توجه به اتفاقات بالای جدول می تواند خودش را بالاخره به رتبه سوم برساند یا خیر و این بازی برای سرخ پوشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

*موقعیت: پرسپولیس در شرایطی مقابل فولاد به میدان خواهد رفت که هفته هجدهم را با یک ناکامی بزرگ پشت سر گذاشت. در حالی که سرخ پوشان می توانستند به راحتی فاصله خودشان را با رقیب دیرینه یعنی استقلال در صدر کم کنند با فرصت سوزی هایی که انجام دادند این امر محقق نشد. البته این از دست دادن موقعیت در این فصل یک امر طبیعی برای پرسپولیس شده است. فرصتهایی که از دست می رود و پرسپولیس را همچنان از صدر دور نگه داشته است. در این روزها بازی های زیبایی را از سرخ پوشان می بینیم و به خوبی مشخص است که برانکو سیستم خودش را در زمین پیدا کرده و بازی سازی از میانه زمین به خوبی انجام و مهاجمان تغذیه می شوند ولی در نهایت فرصت ها را از دست می دهند. پرسپولیس در هر بازی در این فصل موفق به گلزنی شده است و در طرف مقابل فولاد 3 بازی است که دروازه اش را بسته نگاه داشته که از این نظر می تواند رقابت جالبی باشد.

در طرف دیگر زمین تیم فولاد است که مدت ها در انتهای جدول جا خوش کرده بود. در شروع نیم فصل دوم فولادی ها تکانی به تیم دادند و به یکباره نتیجه گیری این تیم متحول شد. با وجود اینکه از هفته ها قبل خبر اخراج اسکوچیچ به گوش می رسید ولی با حمایت هیئت مدیره به کار خود ادامه داد و در دو هفته گذشته نشان داده که تیم با انگیزه ای است. فولاد پنج بازی است که شکست نخورده و دو بازی آخر خود را توانسته دو تیم مدعی لیگ یعنی استقلال خوزستان و سپاهان را با یک گل از پیش رو بردارد.

*حاشیه: تقابل برانکو و اسکوچیچ به عنوان دو مربی کروات می تواند یکی از نکات جالب این بازی باشد. همچنین حضور اسماعیل شریفات که همواره در مقابل پرسپولیس عالی بازی کرده و گل های زیادی را به ثمر رسانده یکی دیگر نکات حائز اهمیت است. تیم پرسپولیس که در این فصل با خراب کردن 6 پنالتی از این حیث رکورددار است و یکی از پنالتی ها توسط رضاییان در بازی رفت با فولاد از دست رفت، در مقابل تیمی بازی خواهد کرد که در یکی دو سال گذشته تبحر خاصی در از دست دادن پنالتی داشته است. مهرداد طهماسبی که قرار بود در فصل نقل و انتقالات از تراکتور جدا شود و به پرسپولیس بپیوندد در نهایت به تیم فولاد اضافه شد.

*ستاره: بدون شک یکی از ستاره های سرخ پوشان در دو بازی گذشته علی علیپور بوده است. که هم در مقابل سپاهان که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و هم در مقابل ذوب آهن موفق به گلزنی شد.

در طرف دیگر نیز ساسان انصاری یکی از بهترین های فولاد در نیم فصل دوم بوده است و می تواند در کنار شریفات برای سرخ پوشان خطرناک باشد.

*آنها که نیستند: هر دو تیم پرسپولیس و فولاد بدون محروم و مصدوم در برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

*آخرین بازی: پرسپولیس بازی هفته گذشته خود را در زمین ذوب آهن با نتیجه 2 بر 2 به پایان برد. فولاد هم توانست یک پیروزی با ارزشمند را در برابر سپاهان به دست آورد.

*بازی رفت: بازی رفت دو تیم در زمین اهوازی ها با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید که هر دو گل را طارمی به ثمر رساند.

برنامه هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر اعلام شد:

جمعه 23 بهمن 1394

پرسپولیس – فولاد (ورزشگاه آزادی) ساعت 17:10

استقلال خوزستان – تراکتورسازی (ورزشگاه غدیر اهواز) ساعت 15

سپاهان – سایپا (ورزشگاه فولادشهر اصفهان) ساعت 15

پدیده  – صبا (ورزشگاه ثامن مشهد) ساعت 15

شنبه 24 بهمن 1394

راه آهن – سیاه جامگان (ورزشگاه شهر قدس تهران) ساعت 15

گسترش فولاد - ملوان (ورزشگاه اختصاصی گسترش) ساعت 15

استقلال اهواز – ذوب آهن (ورزشگاه تختی اهواز) ساعت 15

یکشنبه 25 بهمن 1394

نفت  – استقلال (ورزشگاه تختی تهران) ساعت 17:10

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز