لیگ دسته یک والیبال؛

تلاش هشت تیم برای چهار سهمیه مرحله دوم پلی آف

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۱۳۹۲
تلاش هشت تیم برای چهار سهمیه مرحله دوم پلی آف
دیدار سوم مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک والیبال چهارشنبه 21 بهمن با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یادواره 200 شهید والیبالیست چهارشنبه در شهرهای سیرجان، اصفهان، محمود آباد و مهاباد برگزار می شود.

در نخستین مسابقه این مرحله که از ساعت 16 در سیرجان برگزار می شود، گل گهر به مصاف ترکمن صحرای آق قلا می رود. دو تیم در دیدارهای گذشته خود در مرحله پلی آف یک برد و یک شکست تجربه کردند و فاتح این دیدار سهمیه مرحله دوم پلی آف را به دست می آورد.

تیم والیبال ترکمن صحرای آق قلا در دور رفت سه بر یک مغلوب گل گهر سیرجان شد و در بازی برگشت نیز سه بر یک به پیروزی رسید. حالا گل گهر می تواند با استفاده از امتیاز میزبانی صعودش را قطعی کند.

اصفهان میزبان دومین دیدار این مرحله از لیگ دسته یک والیبال است و رعد پدافند میزبان سفیر گیلان خواهد بود. رعد تیم دوم گروه یک دور مقدماتی است که 12 امتیاز از 4 برد به دست آورد و سفیر گیلان نیز با 9 امتیاز از سه برد در جایگاه سوم گروه خود در دور مقدماتی قرار گرفته بود.

رعد پدافند اصفهان دیدار دور رفت را سه بر صفر به سود خود خاتمه داد، اما در دیدار دور برگشت سه بر یک مغلوب سفیر گیلان شد و حالا در بازی خانگی به دنبال سهمیه مرحله دوم پلی آف خواهد بود.

تیم های کاله جوان و لاستیک بارز کرمان در سومین مسابقه دیدار سوم مرحله نخست لیگ دسته یک در محمودآباد به مصاف یکدیگر می روند. تیم لاستیک بارز کرمان که در مسابقه رفت سه بر صفر مغلوب کاله جوان شده بود، در شهر کرمان موفق به شکست سه بر دو میهمان خود شد تا امیدش برای صعود زنده بماند.

کاله جوان صدرنشین گروه چهارم دور مقدماتی و لاستیک بارز کرمان نیز تیم چهارم گروه یک دور مقدماتی بودند، از نظر آماری شانس کاله برای صعود بیشتر است اما اگر نماینده کرمان موفق به شکست میزبان خود شود، شگفتی ساز شده است.

در چهارمین و آخرین دیدار نیز تیم های مقاومت فرمانداری مهاباد و پاس خراسان در مهاباد به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم در این مرحله سه سفر طولانی در مسیر مشهد به مهاباد و بلعکس داشته اند که از شرق به غرب کشور محسوب می شود. بنابر این فرصت لازم برای ریکاوری و تمرین بیشتر نداشته اند و به یقین تیمی که از بازیکنان با تجربه تر استفاده کند، جواز صعود در دیدار سوم را به دست خواهد آورد.

تیم پاس خراسان در دور رفت سه بر دو مغلوب مقاومت فرمانداری مهاباد شد و در دور برگشت در مشهد موفق به شکست سه بر یک مقاومت شد تا دو تیم از نظر تعداد برد یک بر یک شوند.

قبلا چهار تیم شهرداری بجنورد، متین دامغان، شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری صعودشان به مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک قطعی شده است و از چهره چهار تیم دیگر نیز روز چهارشنبه رونمایی خواهد شد.

برنامه کامل دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف به قرار زیر است:

سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – ترکمن صحرای آق قلا

اصفهان، ساعت 16: رعد پدافند اصفهان – سفیر گیلان

محمودآباد، ساعت 16: کاله جوان – لاستیک بارز کرمان

مهاباد، مقاومت فرمانداری مهاباد – پاس خراسان

نظر شما