برنامه‌ریزی بلندمدت برای موفقیت اهمیت دارد

آقامیرزایی: سطح کاپ آسیا نزدیک به المپیک است/ تمرینات ما با برنامه ۳ ساله دنبال می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۵:۴۰:۳۰
کد خبر: ۳۷۱۷۰۷
آقامیرزایی: سطح کاپ آسیا نزدیک به المپیک است/ تمرینات ما با برنامه ۳ ساله دنبال می‌شود
ملی پوش تیم کایاک گفت: تمرینات سال آینده نقش مهمی در روند آماده سازی بلندمدت تیم دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اردوی آمادگی تیم ملی کایاک برای حضور موفق در رقابت های کاپ آسیا آغاز شده است. علی آقامیرزایی ملی پوش تیم کایاک از شرایط حاکم بر اردو رضایت دارد.

ملی پوش تیم ملی کایاک با اشاره به آغاز تمرینات این تیم پس از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به نقش مهم تمرینات زمستانی در قایقرانی و برگزاری دیرهنگام مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای ما کمی دیر آغاز شد. البته خارج از اردو برای آماده نگه داشتن بدنم تمرینات آمادگی جسمانی را تحت نظر مربیان انجام می دادم.

علی آقامیرزایی در خصوص مسابقات کاپ جهانی سال آینده اظهار داشت: با توجه به اینکه سال آینده سال المپیک است تیم ها برای قدرتنمایی در مسابقات شرکت می کنند، برای ما فرصت مناسبی است تا خودمان را محک بزنیم. می شود گفت سطح مسابقات کاپ سال آینده با در نظر گرفتن اینکه رقابت های قهرمانی جهان هم برگزار نمی شود، نزدیک به سطح المپیک است.

وی در خصوص آغاز اردوها با اهداف بلندمدت بیان کرد: در ابتدای اردو مربیان به ما گفتند که تمرینات با هدف بازیهای آسیایی جاکارتا و انتخابی المپیک ژاپن شروع شده و با یک برنامه 3 ساله تمرینات دنبال می شود. در واقع برای موفقیت در آن مسابقات باید از الان سرمایه گذاری کنیم.

آقامیرزایی سال آینده را سال مهمی در روند آماده سازی بلندمدت تیم دانست و تاکید کرد: باید سال آینده پس از حضور در مسابقات کاپ، تمرینات از اواخر شهریور یا حداکثر اوایل مهر آغاز شود تا تاثیر خود را در رقابت های مهم سال بعدش نشان دهد. همانطور که ما زمستان سال گذشته تمرینات خوب و پرفشاری در پرتغال داشتیم و تاثیر آن را در رقابت های کاپ امسال دیدیم.

کایاک سوار تیم ملی آب های آرام در خصوص از دست رفتن فرصت کسب سهمیه در اندونزی گفت: ما از سال گذشته تمرینات خیلی خوبی داشتیم تا پیش از کاپ ها هم خوب تمرین کردیم اما پس از مسابقات قهرمانی جهان شرایطی پیش آمد که نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. اما دیگر همه چیز تمام شده و باید برای مسابقات پیش رو تمرین کنیم.

آقامیرزایی در پایان تصریح کرد: اینکه فدراسیون و مربیان از حالا برای چند سال آینده برنامه دارند بسیار مهم است و امیدوارم برنامه ها طبق پیش بینی که انجام می شود، پیش رود تا بتوانیم نتایج خوبی را شاهد باشیم. برای موفقیت باید تلاش کرد و حالا که در بازیهای آسیایی مدال کسب کردیم، توقع از قایقرانی بالا رفته و باید بیش از پیش تلاش کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز