تصمیمات دیگری می‌گیریم

پیروانی: همه در جلسه اینفانتینو بودند غیر از کی‌روش!/ فدراسیون فوتبال به ما بی‌احترامی کرد

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۹:۰۳
کد خبر: ۳۷۲۱۰۴
پیروانی: همه در جلسه اینفانتینو بودند غیر از کی‌روش!/ فدراسیون فوتبال به ما بی‌احترامی کرد
مدیر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران از اتخاذ تصمیماتی مهم خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، افشین پیروانی  درباره جلسات برگزار شده با جیانی اینفانتینو دبیرکل یوفا و علت عدم حضور کارلوس کی روش گفت: همانطور که آقای اینفانتینو نیز اعلام داشته اند ایشان و آقای کی‌روش ارتباط دیرینه، نزدیک و دوستی ۲۵ ساله ای با یگدیگر دارند و صراحتا می بایست اعلام کنم سفر آقای اینفانتینو به عنوان دبیرکل یوفا و نامزد اصلی انتخابات ریاست فیفا بواسطه ارتباطاتی بوده که آقای کی‌روش با ایشان داشته اند اما جای تعجب دارد که بنده به عنوان مدیر فنی تیم ملی و آقای کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی به ناگاه از حضور در چنین جلسه ای حذف می شویم.

پیروانی ادامه داد: واقعا جای سوال و تعجب دارد که چرا بنده و آقای کی روش نباید انجا باشیم. چطور می شود که ارتباطات کی‌روش در سفر آقای اینفانتینو به ایران موثر بوده ولی به ناگاه مدیر و سرمربی تیم از حصور در جلسه حذف می شوند و از آن سو پزشک، مهندس و بازاریاب در جلسه شرکت می کنند و آدمهایی که نقش چندانی در معادلات فوتبال نداشته و حضورشان در جلسه هم نمی تواند کمک چندانی به فوتبال ما کند درنشست حضور می یابند.

پیروانی تصریح کرد: بهتر نبود مشکلات و چالش های واقعی فوتبال ایران با حضور مدیر و سرمربی تیم ملی در چنین نشستی بیان شود؟ مگر عیر از این است که بنده و آقای کی‌روش خاک خورده فوتبال و از جنس فوتبال هستیم؟ چطور می شود مدیر و سرمربی تیم ملی نباید در جلسه باشند؟ تصور نمی کنید حضور فردی همچون کی‌روش به عنوان یک مربی شناخته شده و بین المللی که از اعتبار بالایی در فوتبال جهان برخوردار است می توانست به نفع فوتبال ما تمام شود؟ آیا حصور آقای کی‌روش در این نشست بواسطه دوستی ۲۵ ساله  با آقای اینفانتینو به نفع فوتبال ما تمام شود؟

مدیر تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به نطر شما آقای اینفانتینو در پی عدم حضور کی‌روش در این جلسه چه تصور و برداشتی می کنند؟ مگر می شود جلسه ای در کمپ تیم ملی برگزار شود اما مدیرفنی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان جصور نداشته اما افراد غیر مرتبط و غیر متخصص  که حضورشان در چنین نشستی چندان مرتبط با نشست نبوده حضور داشته باشند. چنین جلسه ای در ارتباط با مسایل پزشکی و بازاریابی فوتبال ما بوده یا مسایل کلان فوتبال؟

پیروانی در پایان گفت: چنین اتفاقاتی در فوتبال ما که تیم ملی اش لباس، زمین تمرین و امکانات اولیه را به رغم اصرارهای مکرر ما و آقای کی‌روش ندارد چندان هم عجیب نیست ولی با این وجود قطعا نسبت به چرایی علت عدم حضور مدیر فنی و سرمربی تیم ملی در چنین جلسه ای از آقای کفاشیان سوال کرده و در قبال حذف ناگهانی از جلسه تصمیماتی را نسبت به بی‌احترامی صورت گرفته اتخاذ خواهیم کرد.

نظر شما