آقایان جزیره خودمختار با بوجه دولت می خواهند

فدراسیون فوتبال خرجش را از دولت ایران می گیرد جوابش را به رییس بحرینی می دهد/ جزیره مخوف فوتبال باید فرو ریزد

۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۱:۲۶
کد خبر: ۳۷۲۴۵۳
فدراسیون فوتبال خرجش را از دولت ایران می گیرد جوابش را به رییس بحرینی می دهد/ جزیره مخوف فوتبال باید فرو ریزد
فدراسیون فوتبال می خواهد خودسرانه رفتار کند و دوست ندارد در جزیره مخوفی که ساخته احدالناسی نظارت و دخالت کند، کیسه این فدراسیون برای گرفتن پول از دولت گشاد است ولی روزنه های آن برای نظارت و دخالت مسدود!

به گزارش سرویس ورزشی برنا داستان فدراسیون فوتبال، یک داستان عجیب و غریب است. داستانی که بودجه و حمایت را از دولت و وزارت ورزش طلب می کند اما می خواهد همانند یک جزیره خودمختار رفتار کند. فدراسیونی که در همه امور چشم به دست دولت دوخته از بودجه گرفته تا مسائل جزئی و پیش پا افتاده همانند هزینه تامین بلیت مسافرت های خارجی و اردوهای خارجی و حتی حل مساله سربازان تیم ملی اما در عمل نمی خواهد نه به دولت و نه به هیچ احدالناسی پاسخگو باشد و خودسرانه رفتار کند.

فدراسیون فوتبال برای خود سپری نامرئی ساخته و تا بحث نظارت و پاسخگویی پیش می آید، بحث تعلیق را پیش می کشد و با هیاهو و هوچی گری دیواری نامرئی را بنا می سازد که تا کسی فرصت سرک کشیدن به چهاردیواری فوتبال را نداشته باشد.

در چهاردیواری آقایان البته همه چیز پنهان است. آنچه در پشت این دیوار جریان دارد، یکسره به سود آقایان است و آنچه اصل و مبناست، سود و منفعت شخصی است نه فوتبال. آش به اندازه ای در این چهاردیواری خودساخته آقایان شور شده که حتی مجلس ذره بین برداشته و می کوشد به درون پستوهای فوتبال سرک بکشد و نتیجه آن گزارش کمیسیون اصل 90 است که نور به بخشی از لایه های فساد در فوتبال تابانده و از آن رونمایی کرده. آنچه نشان می دهد که در جزیره خودمختار آقایان چه می گذرد و چرا رفقا دوست ندارند تحت هیچ شرایطی این جزیره را رها کنند.

در این میان دولت و وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش بدمن ماجرا هستند. آنها که باید پول و بودجه بدهند، مشکلات را حل کنند و حمایت تمام قدی از جزیره آقایان داشته باشند تا رفقا در این جزیره هر آنچه که دوست دارند، انجام دهند و به هیچ کسی پاسخ ندهند. مدیریت مطلوب فدراسیون فوتبال همین است. اینکه دولت بودجه بدهد و مشکلات را حل کند و در نهایت اجازه دخالت هم نداشته باشد و در مواقع بحرانی در مظان اتهام هم قرار بگیرد که چرا بیشتر پول نداده و حمایت نکرده!

فدراسیون فوتبال با این سبک و با این متد می خواهد ادامه مسیر دهد و پیش برود. مسیری که در آن فساد تهدید نخست است و نتیجه آن انحطاط فوتبال خواهد بود. این جزیره مخوف باید فرو ریزد و آقایان یا بپذیرند از هر کسی بودجه می گیرند به او هم پاسخ دهند و یا اگر خیلی دوست دارند کستقل باشند خرجشان را هم از همان AFC  بگیرند و خلاص!

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز