عرب عامری: توسلی نماینده تمام بازیکنان ایران در جهان است

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۰:۵۳
کد خبر: ۳۷۲۶۵۹
عرب عامری: توسلی نماینده تمام بازیکنان ایران در جهان است
رئیس کمیته بانوان گفت: برنامه ریزی ها، اردوهای مستمر و تلاش بازیکنان و کادر فنی باعث شد تا این تیم در آسیا قهرمان شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الهه عرب عامری نایب رئیس فدراسیون  فوتبال در امور بانوان گفت: برگزاری اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا و حضور با انگیزه تیم ها باعث شد تا بازیکنان تیم های شرکت کننده در مالزی بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

وی افزود: نمایش چشمگیر و انگیزه بالای فرزانه توسلی برای حفظ دروازه باعث شد وی اکنون در میان برترین های جهان قرار گیرد. معتقدم تلاش تیمی و پشتکار بازیکنان باعث شد تا مقام قهرمانی از آن ایران شود و در نهایت دروازه بان ایران به نمایندگی از تمامی بازیکنان شایسته تیم ملی ایران، نامزد عنوان بهترین دروازه‌بانان جهان قرار گیرد.
 
رئیس کمیته بانوان درباره برنامه های این کمیته در خصوص تداوم موفقیت تیم فوتسال در رقابتهای پیش رو گفت: اردوهای تدارکاتی مختلف و مستمری را برگزار می کنیم تا بازیکنان آماده ای داشته باشیم. ضمن اینکه در رده های نوجوانان تیم تشکیل داده و اردوهای استعدادیابی را برگزار می کنیم تا بازیکنان نخبه را شناسایی و در اختیار تیم ملی قرار دهیم.
 
عرب عامری در پایان گفت: برای دفاع از قهرمانی، اردوها و برنامه های مختلفی را برای تیم ملی فوتسال بانوان برگزار می کنیم. همانطور که می دانید به دست آوردن یک مقام آنهم در رده قهرمانی بسیار خوب است، اما حفظ آن کار دشواری است. بر همین اساس برنامه های خود را پرقدرت پیش می بریم تا در رقابتهای پیش رو موفق باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز