توسلی مزد ماهها تلاش و پشتکارش را گرفت

سلیمانی: بازیکنان جدید نیاز به کسب تجربه دارند

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۷۳۱۶۶
سلیمانی: بازیکنان جدید نیاز به کسب تجربه دارند
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران کسب تجربه برای بازیکنان را از مهمترین عوامل برای موفقیت در مسابقات بین المللی می داند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: مرحله آخر اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان از هفتم اسفند ماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود تا 10 بازیکن جدیدی که در اردوهای انتخابی انتخاب کرده ایم در کنار بازیکنان قدیمی تمرینات خود را آغاز کنند. این بازیکنان از لحاظ فنی خوب هستند اما به دلیل عدم تجربه نیاز به حضور در اردوهای تدارکاتی مستمر و همچنین بازیهای دوستانه مختلف دارند.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه ریزی ما برای دو سال آینده است تا در رقابتهای قهرمانی آسیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و بر همین اساس نیاز داریم تا مسابقات، اردوها و برنامه های مختلفی را برگزار کنیم تا به هدف خود برسیم. انتخاب این بازیکنان نیز یکی از برنامه های کادر فنی بود چرا که احساس کردیم باید تیم جوانتری را به مسابقات اعزام کنیم. اگر برنامه ها به صورت کامل به مرحله اجرا برسد بدون شک آینده خوبی در انتظار تیم ملی فوتسال بانوان خواهد بود.

وی درباره حضور فرزانه توسلی به عنوان نامزد 10 برترین دروازه بان جهان گفت: عملکرد توسلی فراتر از آسیا است و به لحاظ فنی سرتر از رقبای خود است. او مزد ماهها تلاش و پشتکارش را با حضور در بین 10 دروازه بان برتر جهان گرفت.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره انتخاب فرشته کریمی به عنوان نامزد 10 برترین بازیکن جهان گفت: برای دومین بار است که کریمی در بین 10 بازیکن برتر جهان قرار می گیرد و نامزد این افتخار بزرگ می شود. او نیز تلاش کرده و معتقدم کار سختی را برای انتخاب شدن پیش رو دارد. اگرچه کار فرشته کریمی در مقایسه با فرزانه توسلی سخت‌تر است، چرا که رقبای سرسختی پیش رو دارد اما توسلی می‌تواند بهترین گلر جهان باشد. به نظرم او از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز