تور جهانی کیش؛

ایلیا: ایران می تواند آغاز کننده تور جهانی در هر سال باشد

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۳:۱۹
کد خبر: ۳۷۳۲۴۱
نماینده فدراسیون جهانی والیبال در تور جهانی کیش گفت: شرایط آب و هوایی جزیره کیش به گونه ای است که ایران می تواند هر ساله نخستین میزبان تور جهانی والیبال ساحلی باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ایران برای نخستین بار از 26 تا 30 بهمن ماه میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش است.

دارسکی ایلیا از روسیه که به عنوان ناظر فدراسیون جهانی والیبال در این رقابت ها است، درباره شرایط کیش برای میزبانی این رقابت ها گفت: شرایط آب و هوایی جزیره کیش برای برگزاری مسابقات عالی است و جمهوری اسلامی ایران می تواند هر سال میزبان نخستین دوره این رقابت ها در سال میلادی باشد.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها شرایط لازم برای میزبانی رقابت ها در ماه ژانویه و فوریه سال میلادی را ندارند ولی ایران مشکلی در این زمینه ندارد.

ناظر فدراسیون جهانی والیبال درباره آخرین آمار تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت: 48 تیم در دو جدول اصلی و مقدماتی تور جهانی حضور خواهند داشت که نمایندگان یک کشور به دلیل مشکلات پروازی هنوز نرسیده اند اما آنان نیز خواهند آمد.

ایلیا درباره تغییرات ایجاد شده پلاژ مردان جزیره کیش برای میزبانی این رقابت ها نیز گفت: کارهای زیادی انجام شده است که انجام در مدت زمان کوتاه از ویژگی های آن است. شرایط برای شروع مسابقات خوب است و باید مسابقات آغاز شود تا نقاط ضعف و قوت احتمالی میزبانی مشخص شود تا برای سال های آینده نقاط ضعف برطرف شود.

وی در پایان به ضرورت پوشش خبری و رسانه ای این رقابت ها تاکید کرد وگفت: هدف فدراسیون جهانی معرفی بیشتر والیبال ساحلی و حضور بیشتر علاقمندان و تماشاگران در این رقابت هاست و در صورتی که پوشش مناسب برای این رقابت ها وجود داشته باشد، رسیدن به این هدف میسر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز