رقابت های بین المللی جودوی جام اروپا؛

محجوب با شکست نماینده ایتالیا فینالیست شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۸:۲۸
کد خبر: ۳۷۳۳۹۹
سعید ملایی در مرحله بعد باید مقابل حریفی از لیتوانی قرار بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در جریان دومین روز از مسابقات جودوی جام اروپا که امتیاز آن در کسب سهمیه المپیک اثرگذار است، سعید ملایی و جواد محجوب نمایندگان اوزان 81- و 100- کیلوگرم ایران به روی تاتامی رفتند.

در وزن 81- این رقابت‌ها سعید ملایی در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل الوین احمدلی از آذربایجان با امتیاز یوکو به برتری رسید. ملایی در مرحله بعد باید مقابل حریفی از لیتوانی قرار بگیرد.

در وزن 100- کیلوگرم جواد محجوب در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل آرون فارا از اتریش با ضربه فنی به برتری رسید. محجوب در ادامه موفق شد جلیل شکوروف از آذربایجان که در رده 167 رنکینگ جهانی قرار دارد را در مدت زمان یک دقیقه و 21 ثانیه ضربه فنی کند.

نماینده وزن 100- کیلوگرم جودوی ایران سپس ونیچنزو آرکو از ایتالیا و دارنده رتبه 70 در رنکینگ جهانی را در مدت زمان سه دقیقه و یک ثانیه ضربه فنی کرد تا مقتدرانه راهی فینال شود.

جواد محجوب که در رده 32 رنکینگ جهانی جای دارد در دیدار نهایی به مصاف برنده مبارزه خوزه آرمنتروس از کوبا و دارنده رده 12 جهان و آرسن عمراف از روسیه و دارنده جایگاه 44 رنکینگ جهانی به روی تاتامی خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز