کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛

محرومیت دروازه‌بان سابق پرسپولیس

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۶:۳۴
کد خبر: ۳۷۴۱۹۳
محرومیت دروازه‌بان سابق پرسپولیس
آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم های  نفت مسجد سلیمان و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار و از سوی فرشید علیزاده-بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر درگیری با بازیکن تیم مقابل و سیلی زدن به وی که سبب تحریک بازیکنان دو تیم شد و در نهایت منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.قادر هوشیار-بازیکن تیم پاس همدان نیز به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل به توبیخ کتبی و 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.تیم نفت مسجد سلیمان نیز به خاطر فحاشی به داوران و پرتاب ترقه از سوی تماشاگرانش به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای مربی تیم داماش گیلان
دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و داماش گیلان برگزار و بخاطر تخلف مهرداد خیر اندیش-مربی تیم داماش گیلان مبنی بر نقض مقررات که منجر بخه اخراجش شد، کمیته انضباطی طبق بند 5 ماده 66 به وی تذکر کتبی داد.
 
توبیخ و جریمه نقدی برای مربی گل گهر سیرجان
مسابقه تیم های خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی سید منصور روشن قیاس، مربی تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی رخ داد که در نهایت منجر به اخراجش شد.وی به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.تیم خیبر خرم آباد نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش در پایان بازی به داور مسابقه، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
جریمه نقدی برای تیم خونه به خونه بابل
تیمهای خونه به خونه بابل و پارسه تهران روز 12 بهمن ماه به رقابت پرداختند که از سوی تماشاگران تیم خونه به خونه بابل فحاشی علیه داوران صورت گرفت. این تیم به دلیل تخلف تماشاگران باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین به خاطر داشتن بازیکنان اخطاری، تیم خونه به خونه به پرداخت  30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.به دلیل تخلف اصغر درزی، تدارکات تیم خونه به خونه بابل مبنی بر ورود غیر مجاز به زمین مسابقه که منجر به اخراش شد، وی به توبیخ کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین میثاق معمارزاده، بازیکن تیم پارسه تهران بخاطر اهانت به داور بازی که منجر به اخراج وی شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
محرومیت یک جلسه‌ای برای بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر
مسابقه تیم های ایرانجوان بوشهر و مس کرمان روز 12 بهمن ماه انجام شد. مصطفی احمدی بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر به خاطر اهانت به تیم مقابل از زمین بازی اخراج شد. وی طبق بند 9 ماده 65 به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
جریمه نقدی برای آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم آباد
دیدار دو تیم آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم آباد در حالی روز 12 بهمن ماه به پایان رسید که از سوی تماشاگران تیم آلومینیوم هرمزگان فحاشی به داور بازی و بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. با اعلام کمیته انضباطی تیم آلومینیوم هرمزگان به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.همچنین به دلیل فحاشی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد، این تیم باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز