امیر حاج رضایی در گفتگو با برنا:

مهمترین علل موفقیت پرسپولیس جوانگرایی است/ در فوتبالی که شفاف سازی نیست، نمی‌توان به حرفی اعتماد کرد

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۰:۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۷۴۲۴۰
مهمترین علل موفقیت پرسپولیس جوانگرایی است/ در فوتبالی که شفاف سازی نیست، نمی‌توان به حرفی اعتماد کرد
کارشناس فوتبال کشور گفت: عوامل متعددی می تواند در نتیجه گیری ضعیف استقلال در هفته های اخیر دخیل باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال درخصوص وضعیت و شرایط تیم پرسپولیس در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به نتایج اخیری که سرخ پوشان در لیگ برتر به دست آورده اند اظهار داشت: پرسپولیس با بازی های اخیری که انجام داده یک بار دیگر مورد توجه همه فوتبال دوستان قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: از زمانی که برانکو به تیم پرسپولیس اضافه شد مشکلات عدیده ای در این تیم وجود داشت و این مربی کروات با صبوری و متانتی که در تیم به خرج داد با وجود بدشانسی ها و امتیازاتی که در اول فصل از دست داد، توانست رفته رفته تیم را به بالای جدول بکشاند و امروز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

کارشناس فوتبال کشور ادامه داد: در این روزها پرسپولیس یک فوتبال تهاجمی و تماشاگرپسند را از خود نشان می دهد که باعث شده که تماشاگران دوباره با ورزشگاه ها آشتی کنند و 80 هزار نفر برای دیدن مسابقات سرخ پوشان به ورزشگاه آزادی بیایند. با روندی که این تیم در هفته های اخیر گرفته آینده خوبی می توان برای پرسپولیس متصور شد، هرچند که فوتبال قابل پیش بینی نیست و در 10 هفته ای که به پایان لیگ باقی مانده ممکن است هزاران اتفاق رخ دهد.

وی گفت: این موفقیت ها می تواند این پیغام را در پی داشته باشد که تیم مدیریتی خوبی در پرسپولیس وجود دارد که توانسته در کنار کادر فنی مجرب این تیم هماهنگی لازم را برای پیشرفت بازیکنان به وجود بیاورد.

حاج رضایی مهمترین دلیل شکوفایی پرسپولیس را جوانگرایی دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد به جوان های تیم باعث شده که سرخ پوشان در این فصل متحول شوند و این نتایج خوب را کسب کنند که البته نباید از نقش مهم و برجسته برانکو در این میان غافل شویم چون ایشان یک مربی بسیار باشخصیت و کاربلد است.

وی در این خصوص افزود: یکی دیگر از علل موفقیت این تیم در دراز مدت اعتماد کادر مدیریتی به برانکو بوده و فرصتی که در اختیارش گذاشت. اگر در همان ابتدای فصل با توجه به نتایج ضعیفی که کسب کرد مانند تیم های دیگر تصمیم به تغییر مربی می گرفتند الان حال و روز پرسپولیس بدتر از تیم های ته جدولی بود.

وی همچنین درخصوص حواشی که در تیم ملی به وجود آمده و استعفای افشین پیروانی اظهار کرد: آنچه که به ما می گویند عین واقعیت نیست و نمی توان به گفته ها اعتمادی داشت. تا زمانی چیزی قطعی نشده نمی توانم اظهار نظر کنم چون در فوتبالی که شفاف سازی صورت نمی گیرد حاشیه سازی زیاد انجام می شود و هرکسی باب میل اش رفتار می کند.

حاج رضایی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در هفته های اخیر دچار افت شده است، بیان داشت: از آنجایی که زیاد درجریان تغییرات و اتفاقات باشگاه استقلال نیستم نمی توانم اظهارنظر درستی انجام دهم ولی خیلی مسائل مانند مشکلات مالی، کادر فنی، مدیریت و سیستم بازی می تواند در نتایج یک تیم تأثیر داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز