حسین کلانی در گفتگو با برنا:

مسئولان فوتبال ما دیپلماسی خارجی ندارند/ خیلی زود رأی و منفعت خود را فروختیم

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۷۴۲۴۸
مسئولان فوتبال ما دیپلماسی خارجی ندارند/ خیلی زود رأی و منفعت خود را فروختیم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: اعراب تا جایی از ما حمایت می کنند که منفعتی برای آنها داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی درخصوص عملکرد فدراسیون فوتبال و نقش این فدراسیون در ارتقای 8 سال گذشته فوتبال در آسیا صحبت کرد.

کلانی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به حمایت کفاشیان از شیخ سلمان و مناقشه بین ایران و عربستان اظهار داشت: متأسفانه در بحث حمایت ایران از شیخ سلمان خیلی عجولانه جلو رفتیم و با توجه به اینکه خصلت عرب ها مبنی بری پشت کردن به ما بوده در طول سالیان گذشته نباید به این راحتی اینقدر از شیخ سلمان حمایت می کردیم.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه در طول سال ها بزرگترین ضربه ها را از اعراب خورده ایم جای سوال دارد که چرا آقای کفاشیان به این راحتی مواضع خود را طبق منفعت های شیخ سلمان قرار داده است. قطعا آنها تا جایی که فقط برایشان نفعی داشته باشیم از ما حمایت خواهند کرد و همانطور که دیدیم در بحث مناقشه ایران و عربستان کوچکترین منفعتی برای ایران نداشتند.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: چیزی که در تمامی کشورها مرسوم است این است که بر طبق سیاست ها و منفعت های کشور خودشان تمامی مدیرها کار می کنند که فوتبال نیز از این قضیه مستثنی نیست و ایران خیلی زود منافع فوتبالی خود را در اختیار اعراب قرار داد.

کلانی خاطرنشان کرد: متأسفانه در چند سال گذشته آن پیشرفتی که دیگر کشورهای آسیایی داشته اند ما نتوانسته ایم برای خود داشته باشیم و تنها دلخوشی ما این است که در آسیا کرسی به دست آورده ایم. ولی باید دید که این کرسی های که به دست آمده چقدر برای ما منفعت داشته است و توانسته ایم از آن استفاده کنیم. وقتی به راحتی به ما تحمیل می شود که در یک کشور بی طرف بازی کنیم و ماهم می پذیریم این نشان می دهد که مردان فوتبالی ما دیپلماسی خارجی ندارند.

وی افزود: تنها چیزی که در این چند ساله برای فوتبال ما باقی مانده است تفرقه و حاشیه بوده و اینکه هیچگاه به فکر بزرگان و پیشکسوتان خود نبوده ایم و به راحتی آنها را از دست داده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز