رقابت‌های جایزه بزرگ شطرنج بانوان؛

خادم الشریعه، نایب قهرمان جهان را متوقف کرد

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۱:۲۲
کد خبر: ۳۷۴۳۱۳
خادم الشریعه، نایب قهرمان جهان را متوقف کرد
نماینده شایسته شطرنج کشورمان موفق شد در دور پنجم رقابت های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان به پنجمین تساوی ارزشمند خود دست پیدا کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مرحله دوم رقابتهای شطرنج جایزه بزرگ بانوان جهان از 22 بهمن با حضور 11 شطرنجباز برتر جهان و نماینده شطرنج کشورمان در تهران آغاز شد و تا چهارم اسفندماه ادامه دارد.

دور پنجم این رقابتها با حضور گرم و صمیمی رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از ساعت 15 امروز آغاز شد و سارا سادات خادم الشریعه نماینده شایسته کشورمان به مصاف ناتالیا پوگونینا استاد بزرگ روس و نایب قهرمان شطرنج بانوان جهان در سال 2015 رفت و موفق شد در دیداری هوشمندانه وی را متوقف کند و به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کند. این پنجمین تساوی نماینده شطرنج کشورمان در این مسابقات است.

در دیگر دیدارهای امروز ناتالیا ژوکوا از اوکراین و نینو باتسیاشویلی از گرجستان، نانا زاگنیدزه از گرجستان و شوئه ژائو از چین، پیا کراملینگ از سوئدو هومپی کونرو از هند و ونجون جو از چین-والنتینا گونینا از روسیه به نتایج تساوی دست پیدا کردند. دروناوالی هاریکا از هندوستان نیز موفق شد آنتوانتا استفانوا از بلغارستان را شکست دهد.

دور ششم این مسابقات از ساعت 15 فردا 28 بهمن ماه پیگیری می شود و خادم الشریعه با نینو باتسیاشویلی نایب قهرمان شطرنج بانوان اروپا رقابت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز