اظهار نظر سرمربی جهانبخش از وضعیت آلکمار؛

فوتبال روی خوشش را به ما نشان داده است

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۳:۵۱
کد خبر: ۳۷۴۴۴۱
فوتبال روی خوشش را به ما نشان داده است
سرمربی تیم آلکمار گفت: بازیکنانم آمادگی مضاعفی دارند و بهترین هستند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا، وان دن بروم، سرمربی تیم آلکمار که سال 2014 به جای مارکو فان باستن هدایت این تیم را پذیرفته بود از شرایط کنونی تیمش بسیار خشنود است.

یاران جهانبخش این روزها خوشحال ترین تیم هلندی در لیگ اردویسه هستند.به دست آوردن شش پیروزی متوالی و رسیدن به رده چهارم جدول رده بندی حتی برای هواداران آلکمار نیز باور کردنی نیست.

سرمربی تیم آلکمار در این خصوص اظهار داشت: همه چیز عالی است. فوتبال روی خوش خود را به ما نشان داده است. البته این ها بر حسب اتفاق و شانش نیست.ما اردوی فوق العاده ای را در ماه ژانویه در اسپانیا گذراندیم که در هماهنگی بین بازیکنان بیشترین تاثیر را ایفا کرد.

بروم ادامه داد: خیلی دوست دارم تا بدانم پایان این راه به کجا ختم می شود. آلکمار علاوه بر اردویسه برای رسیدن به فینال جام حذفی  باید با  فاینورد بازی کند. هنوز اتفاق های بزرگ تری در راه هستند. بازیکنانم آمادگی مضاعفی دارند و بهترین هستند و هواداران آلکمار نیز بهترین هستند.

شایان ذکر است تیم آلکمار با 37 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و ادامه این روند می تواند حتی جایگاه سومی را نصیب این تیم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز