به سه امتیاز فردا نیاز داریم

استیماچ: تراکتورسازی شبیه تیم ملی است/ بازگشت خلعتبری علت خاصی دارد

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۴:۳۲
کد خبر: ۳۷۴۶۴۶
استیماچ: تراکتورسازی شبیه تیم ملی است/ بازگشت خلعتبری علت خاصی دارد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تراکتور به یک تیم ملی کوچک از ایران شبیه است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، حریف فردای تیمش را تیم ملی کوچک می‌نامد.

ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار بر برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی فردا بازی بزرگی برای هر دو باشگاه است و هر دو تیم تا حدودی شرایط مشابه دارند و انتظاراتی فراتر از نتیجه از تیم خودمان داریم بنابراین گرفتن سه امتیاز از بازی فردا اهمیت فراوانی دارد. ما از روشی که بازی می‌کنیم اطمینان داریم و تنها تفکر ما در حال حاضر این است که با تمرکز بالایی مقابل تراکتورسازی قرار بگیریم. تراکتور تیم بسیار خوبی دارد و بازیکنان خوب بسیار زیادی دارد و به یک تیم ملی کوچک از ایران شبیه است و می‌دانیم بازی سختی مقابل این تیم پیش‌رو داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره حواشی اخیر پیرامون تیم سپاهان اتفاق افتاده گفت: اکنون آماده پاسخگویی به این سوالات هستم ولی به نظرم زمان مناسبی برای گفتن این حرف‌ها نیست.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: پادوانی و سرلک را به علت مصدومیت نخواهیم داشت ولی بازیکنانی داریم که می‌توانند جایگزین خوبی برای این مصدومان باشند.

وی درخصوص مصاحبه خلعتبری که گفته همه هواداران عقیلی را می‌خواهند و نظر سرمربی مهم نیست، بیان کرد: من این مصاحبه را نخواندم و نمی‌توانم در مورد آن نظر بدهم ولی درباره این موضوع با بازیکنان صحبت خواهم کرد.

وی درباره اینکه خلعتبری در لحظه آخر به جمع 18 بازیکن سپاهان اضافه شده گفت: من تصمیمات خودم را می‌گیرم و کسی این موضوع را به من تحمیل نکرده است. خلعتبری با توجه به سرماخوردگی که داشت می‌خواستیم او را به تبریز نیاوریم تا برای بازی‌های آسیایی استراحت کند ولی پس از اینکه سرلک دوباره از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد، خلعتبری را جایگزین او کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز