رئال مادرید بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد

اسپالتی: هواداران رم از روحیه جنگندگی بازیکنان راضی هستند

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۰:۵۵
کد خبر: ۳۷۴۸۲۰
سرمربی تیم فوتبال آاس رم گفت: بازیکنان به خوبی درک کردند ارزش پیراهن تیم خود را بدانند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی آاس رم با وجود شکست برابر رئال مادرید از عملکرد شاگردانش راضی است و آنها را شایسته نتیجه بهتری در این دیدار دانست.

هواداران رم امیدوار بودند روند پیروزی‌های تیمشان با لوچیانو اسپالتی ادامه داشته باشد اما رئال مادرید موفق شد نخستین شکست این تیم با مربیگری اسپالتی را رقم بزند.

هرچند جالوروسی با دو گل برابر رئال تن به شکست داد اما اسپالتی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت و تاکید کرد که آنها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

این مربی ایتالیایی در نشست خبری بعد از بازی گفت: هواداران رم بعد از بازی به ستایش از عملکرد بازیکنان محبوب خود پرداختند چراکه آنها دیدند همه بازیکنان نهایت تلاش خود را در میدان به کار گرفتند و تا پایان جنگیدند. بازیکنان به خوبی درک کردند ارزش پیراهن تیم خود را بدانند و برای برد تیم تلاش کنند.

سرمربی رم ادامه داد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بر این باورم که شایسته نتیجه بهتری بودیم. رئال مادرید بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد. آنها در استفاده کردن از فضاهای زمین بهتر از ما کار کردند اما نمی خواهم درباره آمادگی بدنی بازیکنان صحبت کنم. نمی خواهم بگویم بازیکنان رم از نظر بدنی ضعیف تر از بازیکنان رئال بودند. به هر حال آمار این موضوعات را به خوبی نشان می دهد.

اسپالتی در پایان گفت: در نیمه دوم هرچند دو بار دروازه ما باز شد اما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. رئال بعد از آنکه گل نخست خود را به ثمر رساند، با آرامش بییشتری بازی کرد. با وجود شکست در این دیدار خانگی، از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و بر این باور هستم رم در مسیر درستی گام برمی دارد و به زود به روند پیروزی برمی گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز