داوران باید دقت لازم را داشته باشند

مظلومی: علت این همه انتقاد را نمی‌دانم/ مجیدی به سرمربیگری استقلال فکر نمی‌کند

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۴۹۳۷
مظلومی: علت این همه انتقاد را نمی‌دانم/ مجیدی به سرمربیگری استقلال فکر نمی‌کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می گوید دیدار مقابل گسترش فولاد حساس است و استقلال به کسب سه امتیاز نیاز دارد.

پرویز مظلومی در نشست خبری بیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی حساسی برای ماست و نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داریم. با تیم خوبی بازی داریم و هفته قبل هم بازی خوبی برگزار کردند. ما نیز به دنبال یک نمایش زیبا هستیم. بیش از این، فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم. داوران باید دقت لازم را داشته باشند.

وی در خصوص اینکه داوری ها به سمت خاصی چرخیده است، اظهار داشت: در هر صورت صحبتی شده و بعضی ها به خود گرفته اند، احترام خاصی برای محمود خوردبین قائلم اما ما اسم تیم خاصی را نبرده ایم.

مظلومی درباره اینکه با توجه به افت استقلال نیازی به روانشناس در کنار تیم نمی بینید، خاطرنشان کرد: گویا ما اشتباه کردیم که به فینال جام حذفی رفتیم. نمی فهمم چرا برخی به صورت همه جانبه به استقلال حمله می کنند. ما تنها با یک امتیاز صدر را از دست داده ایم و من دلیل این میزان هجمه را نمی دانم. بروید و نتایج پرسپولیس را ببینید فصل قبل و ابتدای فصل جاری چه نتایجی کسب کرده اند و حال چه وضعیتی دارند. هر تیمی بالا و پایین دارد، استقلال در حال حاضر فینالیست جام حذفی است و به نظر می رسد با نتایجی که کسب کرده ایم توقعات را بالا برده ایم و به همین دلیل به تیم چنین حملاتی وارد می شود.

وی درباره اینکه گفته می شود گویا قرار است در استقلال توطئه شود و اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی قرار است سرمربی استقلال شود و نیز اختلافاتی بین او و پرویز مظلومی وجود دارد، گفت: من یک قرار داد دوساله دارم و دو سال مهمان استقلال هستم، مطمئن باشید استقلال نتایج لازم را خواهد گرفت. فرهاد پیشکسوت استقلال است و دلش برای استقلال می سوزد، اگر از آن سوی ایران می آید به خاطر هواداران است و نه چیز دیگری.

سرمربی استقلال ادامه داد: جا دارد همینجا از زحمات افشارزاده تشکر کنم، برخی می گویند با توجه به اینکه او در وزارتخانه است مشغله اش زیاد شده است اما باید بگویم که او کارهایش را در استقلال انجام می دهد و با اضافه شدن عبداللهی ارتباط بهتری با مدیرعامل برقرار خواهد شد.

وی همچنین درباره حملات و هجمه ها به استقلال و خطی بودن برخی شعارها، بیان کرد: من انتظار حملات را از قبل داشتم، درباره شعارها نیز می گویم که من نظری درباره خطی بودن شعارها ندارم بلکه معتقدم برخی جوان ها بر روی سکوها هستند که صبر کمی دارند.

مظلومی ادامه داد: ما به فینال جام حذفی رفتیم و توقعات از ما بالا رفت. ما در استقلال جوانگرایی داشته ایم و این مسئله هزینه دارد. برنامه سال اول من کسب سهمیه است، سال دوم قهرمانی و در سال سوم نتیجه گیری در آسیا. به هر حال جوانان ما نیاز به کسب تجربه دارند و خواسته هوادارانمان کسب دو جام است.

وی همچنین در خصص اضافه شدن جیوانی به استقلال گفت: او باید با ما چهار جلسه تمرین کند، استقلال نیاز به تقویت دارد اما اگر نتوانیم با همان بازیکنان نیم فصل اول ادامه می دهیم. در هر صورت این بازیکن باید یک سر و گردن از سایرین بالاتر باشد تا او را جذب کنیم اما به نظر می رسد که اینگونه نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز