شطرنج گرندپری بانوان جهان؛

قهرمان اروپا مقابل خادم الشریعه زانو زد

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۷۵۰۸۶
قهرمان اروپا مقابل خادم الشریعه زانو زد
سارا سادات خادم الشریعه نماینده ایران توانست مقابل حریفی از روسیه پیروز شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دور هفتم رقابت های گرندپری شطرنج بانوان جهان سارا سادات خادم الشریعه نماینده ایران توانست مقابل حریفی از روسیه پیروز شود.

در ادامه رقابت های شطرنج گرندپری بانوان جهان که به میزبانی ایران برگزار می شود رقابت های دور هفتم پیگیری شد. در این رقابت ها سارا سادات خادم الشریعه توانست به دومین پیروزی خود دست یابد. نماینده ایران در شرایطی مقابل والنتینا گونینا قهرمان شطرنج روسیه و اروپا و قهرمان سابق مسابقات شطرنج برق آسای جهان پیروز شد که در اواسط مسابقه یک مهره نسبت به حریف کمتر داشت اما توانست بازی را به نفع خود پیش برده و پیروز شود.

روز گذشته خادم الشریعه اولین پیروزی خود را در رقابت های گرند پری بدست آورد و این دومین پیروزی وی بود. نماینده ایران با پنج تساوی در پنج دور ابتدایی و دو برد در دور ششم و هفتم و بدون باخت 4.5 امتیازی شد.خادم الشریعه کم سن ترین شطرنجباز رقابت هاست و از نظر درجه نیز ریتینگ کمتری نسبت به حریفان دارد.

با توجه به میزبانی ایران در رقابت های گرند پری خادم الشریعه مجوز حضور در رقابت ها را بدست آورده است.این رقابت ها از 22 بهمن ماه به میزبانی ایران آغاز شده و تا 4 اسفند ماه ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز