هر دو تیم تهاجمی بازی کردند

ویسی: تساوی عادلانه بود

۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳:۱۹
کد خبر: ۳۷۵۳۶۶
ویسی: تساوی عادلانه بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: صبا و استقلال شجاعانه و تهاجمی بازی کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالله ویسی جمعه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بازی پرتوان و جانانه‌ای از هر دو تیم شاهد بودیم و صبا و استقلال خوزستان شجاعانه و تهاجمی بازی کردند و هیچ یک از دو تیم نمایشی دفاعی و محتاطانه از خود بروز ندادند.  ما برای حفظ صدرنشینی باید ۳ امتیاز این بازی را کسب می‌کردیم اما متأسفانه نتوانستیم بیش از یک امتیاز از این بازی بگیریم و صبا در بازی امروز بسیار خوب ظاهر شد. 

وی ادامه داد: مساوی بازی امروز حاصل یک بازی پایاپای از سوی هر دو تیم بود و امیدوارم در هفته‌های آتی بتوانیم ۲ امتیازی که امروز از دست دادیم جبران کنیم.  وقتی گل خوردیم شرایط تغییر کرد و فشار را مضاعف کردیم البته شرایط بازی برای هر دو تیم مساوی بود و این نتیجه، نتیجه عادلانه‌ای بود. 

ویسی گفت: میانگین سنی تیم استقلال خوزستان ۲۴ و شش دهم سال است و تیم شاداب و بانشاطی داریم و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. واقعیت این است که در ابتدای لیگ پسرم هم به من می‌گفت که با این تیم باید هفته سوم و چهارم بار و بندیلت را جمع کنی و از استقلال خوزستان بروی اما خدا کمک کرد و تیم ما لیاقت خود را نشان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز