می‌توانستیم برنده شویم

دایی: اشتباهات فردی کمرمان را شکسته است

۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶:۴۲
کد خبر: ۳۷۵۳۶۷
دایی: اشتباهات فردی کمرمان را شکسته است
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اشتباهات فردی کمر صبا را شکسته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی شامگاه جمعه پس از دیدار صبای قم و در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان که با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود و ما آمده بودیم که این بازی را ببریم و در نیمه نخست نیز تیم بر‌تر میدان بودیم اما در گلزنی ناموفق بودیم. گلی که دریافت کردیم روی یک اشتباه فردی بود و اشتباهات فردی کمر تیم صبای قم را شکسته است. 

دایی گفت: ما امروز نه تنها کمکی از سوی بازیکنانمان به اندازه کافی ندیدیم بلکه تلاش یک تیم را یک کارت قرمز اشتباه و بی‌مورد هم تحت تأثیر قرار داد. می‌توانستیم در بازی امروز برنده میدان باشیم و تلاش زیادی هم انجام دادیم اما این تلاش‌ها برای پیروزی کافی نبود. 

وی عنوان کرد: جلال علی‌محمدی یکی از نفرات موثر ما و بهترین گلزن تیم ما بود که وی را تا پایان سال از دست داده‌ایم و متأسفانه دیگر نمی‌توانیم به فکر جذب مهاجمی باشیم و باید برای فصل آینده برای جذب مهاجم اقدام کنیم. 

دایی تصریح کرد: داور اگر اتفاقاتی که در محوطه جریمه حریف رخ داد در محوطه جریمه صبا اتفاق می‌افتاد برخورد دیگری می‌کرد و در یک صحنه پنالتی ما را نادیده گرفت و‌‌ همان پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز