توکلی: از خودگذشتگی بارزترین شاخص تیم‌ملی ما است

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶:۳۲
کد خبر: ۳۷۵۶۰۷
توکلی: از خودگذشتگی بارزترین شاخص تیم‌ملی ما است
بازیکن تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: اینکه در هر بازی تقریبا اکثر نفرات به گل می‌رسند نشان دهنده این است که از خودگذشتگی بارزترین شاخص تیم‌ملی ما است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد توکلی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را برابر ویتنام پشت‌سر گذاشتیم. از اول قصد داشتیم که قدرت ایران را نشان دهیم که قدرت اول آسیا هستیم و همان گل اول، فشار روانی را از روی ما تیم برداشت.

وی افزود: به هر حال ویتنام تیمی بود که ژاپن را حذف کرده بود و دیدها را نسبت به خودش عوض کرده بود اما شکر خدا هم به لحاظ کیفی و هم نتیجه‎ای، نمایش خوبی داشتیم و فینالیست شدیم.

توکلی که عنوان برترین بازیکن زمین را با چهار گل زده از آن خود کرد، متذکر شد: زیاد مهم نیست که چه کسی گل می‌زند چون همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند چون مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. در صحنه‌هایی که شانس بازیکن کناری بیشتر بوده همیشه بازیکنان ما پاس داده‌اند تا شانس گل بالا برود همه می‌دانیم انشاالله این تیم قهرمان شود ارزشی فوق‌العاده بالایی دارد.

این بازیکن تیم‌ملی ایران با اشاره به بازی فینال ایران برابر ازبکستان تصریح کرد: تیمی که به فینال برسد باید تیم خوبی باشد اما جو تماشاگران آنها هم در تا اینجا بالا آمدن تیم شان تاثیرگذار بوده است والا این تیم به لحاظ فنی هم آن قدرها قدرتمند نیست.

توکلی خاطرنشان کرد: به شخصه 5 بار مقابل ازبکستان بازی کرده‌ام و همیشه با نتیجه خوبی این تیم را شکست داده‌ایم ولی بازی فینال همیشه شرایط خاص به خود را داشته است. آنها با این تماشاگران ازبکستانی تمام تلاش خود را می‌کنند که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی در خاتمه به تمجید از تیم‌ملی فوتسال ایران پرداخته و یادآور شد: فکر می‌کنم تیم ما به اوج بلوغ خود رسیده چراکه هم جوان‌های باتجربه داریم و هم با تجربه‌هایی داریم که با تجربه خود به تیم ما کمک می‌کنند. ما وقتی تعویض می‌کنیم نه تنها افت نمی‎کنیم بلکه با انرژی مضاعف روند رو به رشد خود را حفظ می‌کنیم. انشاله با قهرمانی بتوانیم عملکرد خوب تیم‌ملی را در تاشکند کامل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز