معینی: علاقمندی به فوتبال در ایران مثال زدنی است

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲:۰۲
کد خبر: ۳۷۵۸۳۷
سرپرست کمیته جوانان با حضور در مراسم قرعه کشی فوتبال بزرگسالان عسلویه گفت: بدون شک علاقمندی و استقبال بالا از فوتبال باعث می شود تا این رشته روند رو به رشد را طی کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان با حضور در مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال بزرگسالان در روستای اخند شهرستان عسلویه گفت: امکانات و شرایطی که برای فوتبال این روستا تهیه شده بسیار عالی بود. حتی مراسم قرعه کشی مسابقات با الگو برداری از قرعه کشی رقابتهای جام جهانی برگزار شد که در نوع خودش جالب و بی نظیر بود.

وی در ادامه بیان کرد: در بازدیدی که از این مجموعه داشتم شاهد استادیوم بسیار عالی، زمین چمن طبیعی، مصنوعی، رختکن های مطلوب، کلاسهای آموزشی و امکان تفریحی بوده و امیدوارم دیگر شهرها و روستاها نیز با توجه به داشته های خود، این شرایط را برای فوتبالشان فراهم کنند تا این رشته جذاب و پر طرفدار در مسیر گسترش قرار بگیرد.
 
سرپرست کمیته جوانان در پایان گفت: در این مراسم علاوه بر قرعه کشی از  داوران، مربیان و بازیکنان برتر تقدیر شد.از یگانه، رئیس شورای روستای اخند، محمدی رئیس هیات فوتبال روستای اخند و نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر به خاطر راه اندازی چنین مجموعه ای قدردانی می کنم و امیدوارم دیگر نقاط کشور با الگو برداری از این روستا در راستای آماده سازی و موفقیت فوتبال کشور گام بردارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز