برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مشخص شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۳:۱۱
کد خبر: ۳۷۶۳۰۸
برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مشخص شد
مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان به صورت دو برد از سه مسابقه از روز چهارشنبه پنجم اسفندماه با حضور چهار تیم صعود کننده آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین  دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران روز چهارشنبه با برگزار دو دیدار در شهرهای اراک و محمودآباد آغاز می شود.

تیم های شهرداری اراک، شهرداری بجنورد، کاله جوان و سازمان عمران شهرداری ساری به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که در مرحله نیمه نهایی شهرداری اراک با شهرداری بجنورد و تیم های کاله جوان با سازمان عمران شهرداری ساری به مصاف یکدیگر می روند.

این مرحله از رقابت های لیگ دسته یک به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود که دور رفت پنجم اسفندماه در شهرهای اراک و محمود آباد، دور برگشت یکشنبه نهم اسفندماه در شهرهای بجنورد و ساری برگزار خواهد شد.

در صورتی که تیم های صعود کننده به دیدار نهایی در این دو مسابقه مشخص نشوند، روز چهارشنبه 12 اسفندماه دوباره تیم ها در شهرهای اراک و محمودآباد به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های بازنده این مرحله به دیدار رده بندی و تیم های برنده به دیدار نهایی لیگ دسته یک (مرحله نهایی) صعود می کنند که این دیدارها نیز به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود. مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان روز های 16 و 19 اسفندماه و در صورت نیاز به مسابقه سوم 24 اسفندماه پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز