ایاز: ما به قرعه خیلی سختی خوردیم

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۹:۵۹
کد خبر: ۳۷۶۳۷۵
ایاز: ما به قرعه خیلی سختی خوردیم
سرمربی و بازیکن تیم تریپولی لبنان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل نفت الوسط عراق از سری رقابتهای ای اف سی کاپ 2016 حضور پیدا کرده و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بودند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احمد ایاز سرمربی تریپولی لبنان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت الوسط عراق گفت: تیم نفت الوسط تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. ما به قرعه خیلی سختی خوردیم. چون این تیم دو بار به مقام قهرمانی دست پیدا کرده و از بازیکنان خارجی در ترکیب تیمش استفاده می کند. 

وی در ادامه افزود: ما عزم خود را جزم کرده ایم تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و سه امتیاز این بازی را بدست آوریم. راه سختی را پیش رو داشته و از همین ابتدای کار تصمیم داریم نتیجه خوبی بگیریم.
 
ایاز در خصوص امنیت ایران گفت: ایران کشور بسیار خوبی است و مردمان خوبی دارد. مثل این است که ما در لبنان هستیم و این برای ما خیلی مهم است و به تفکرات دیگر کشورهای عربی واقعاً کاری نداریم. 
 
سرمربی تیم تریپولی لبنان درباره تیم ملی کشورش و وضعیت باشگاه های آن افزود: تیم ملی لبنان را باشگاه ها تقویت می کنند. ما هم تیم قوی هستیم و قهرمان باشگاه های لبنان شدیم و طبیعتاً تمام کارها را طوری انجام می دهیم که قدرت خود را نشان دهیم. اما در زمین احتمال دارد که هر اتفاقی بیافتد و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم.
 
در ادامه کنفرانس مطبوعاتی عبداله طالب افزود: تیم ملی فوتبال ایران بسیار قوی است و روند رو به رشدی دارد. در بازی پیش رو تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز خواهیم کرد. 

در پایان احمد ایاز در خصوص کرار جاسم بازیکن تیم نفت الوسط عراق گفت: ما کرار جاسم را می شناسیم. می دانیم که او در لیگ ایران بازی کرده است. کرار یکی از بازیکنان خوب حریف است. به حاشیه های او کار نداریم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و برای کنترل این بازیکن استراتژی ویژه ای را تدارک دیده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز