الگمل: بازیکنان خوبی داریم که توانایی های بالایی دارند

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۲:۴۲
کد خبر: ۳۷۶۳۷۸
الگمل: بازیکنان خوبی داریم که توانایی های بالایی دارند
به دنبال برگزاری کنفرانس مطبوعاتی تیم نفت الوسط ، سرمربی و بازیکن این تیم عراقی به نکاتی اشاره کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمزه الگمل سرمربی تیم نفت الوسط عراق در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تریپولی لبنان گفت: ما نماینده عراق هستیم و شناخت خوبی از تیم لبنان داریم. این حق ما است که به اینجا رسیده ایم. قبل از این هم مقابل تیم های دیگر به برتری رسیده ایم. نقاط ضعف و قوت تیم حریف را به خوبی می دانیم. فردا بازی مهمی داریم و به امید خدا نماینده شایسته ای برای فوتبال عراق باشیم. سه ماه است که کرار را می شناسم. او بازیکن منضبطی است و بسیار با استعداد است. 

سرمربی نفت در خصوص نتایج خوب تیم ملی عراق در رده امید و بزرگسالان گفت: فوتبال عراق پیش از این هم نتایج خوبی گرفته اما متاسفانه همیشه مسائل سیاسی با آن تداخل پیدا می کند. همه ما برای پیشرفت فوتبال عراق تلاش می کنیم. فوتبال در حال حاضر یک علم است. کشورهایی که در این علم پیشرفت می کنند را سرلوحه قرار دهیم. بازیکنان خوبی داریم که توانایی های بالایی دارند.
 
در ادامه نبیل عباس  بازیکن تیم نفت الوسط در خصوص بازی فردا مقابل تریپولی لبنان گفت: بازی سختی را مقابل تیم تریپولی داریم. ولی با آمادگی کامل به ایران آمده ایم تا تیم خوب لبنان را شکست دهیم. ما میزبان هستیم و باید از این دیدار سه امتیاز را کسب کنیم.
 
وی در پایان گفت: از تماشاگران ایرانی تشکر می کنم. ایران را کشور خودمان می دانیم. وقتی در ایران بازی می کنیم انگار در عراق هستیم. از تماشاگران ایرانی خواهش می کنم فردا ما را تنها نگذارند. حضور آنها قوت قلبی برای ما خواهد بود که بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز