شروع خوب در آسیا مهم است

استیماچ: احتمال برکناری من از سپاهان وجود دارد

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۴۴۴
استیماچ: احتمال برکناری من از سپاهان وجود دارد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در چند روز اخیر تمرینات خود را دنبال کردیم و شرایط خوبی داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیدار فردای این تیم مقابل النصر امارات یبش از یک بازی معمولی بوده و با توجه به بزرگی این بازی آسان نیست.

ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل النصر امارات در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بازی یک دیدار بزرگ است. می‌خواهیم شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. در چند روز اخیر تمرینات خود را دنبال کردیم و شرایط خوبی داریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای استفاده از دروازه‌بان‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و هادی عقیلی دارید، گفت: بازیکنان من می‌دانند چه برنامه‌ای برای بازی‌های پیش‌رو دارند. در رابطه با سوال بعدی نیز می‌دانم شما چرا این سوالها را می‌پرسید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص برنامه‌های کنترلی سپاهان برای چهار بازیکن خطرناک تیم النصر اظهار داشت: نیازی نیست به این چهار بازیکن اشاره کنیم چرا که آنها بازیکن سرشناسی در سطح دنیا هستند. امیدوارم فردا به مدت 95 دقیقه تمرکز لازم را برای تقابل با این تیم داشته باشیم.

ایگور استیماچ گفت: بازی فردا بیش از یک بازی معمولی است. این بازی در رابطه با انگیزه، افتخار و غرور تیمی ماست. ما با مشکلاتی روبه‌رو هستیم ولی در بازی فردا شانس زیادی برای برد داریم و امیدواریم در امید جدیدی به سمت تیم ما باز شود و کسانی که کارمان را مختل می‌کنند و تمرکزمان را به هم می‌زنند پشت سر بگذاریم. ما با تیمی بازی داریم که مربی خوبی دارد و طبق آنالیزها تیمی فشرده و منسجم است که هر بازیکن وظیفه‌اش را در زمین به خوبی می‌داند.

وی در رابطه با احتمال کنار گذاشته شدنش پس از بازی فردا گفت: این احتمال وجود دارد اما در حال حاضر دلیلی برای فکر کردن به این موضوع ندارم. زیرا بازیکنان به من اعتماد کامل دارند و مشکلات باشگاه باید به صورت داخلی حل شود. در حال حاضر تنها راه برای بهتر کردن آینده سپاهان، ادامه دادن با همین کیفیت و امید به باز شدن درهای شانس برای تیم است.

رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان نیز در این نشست خبری گفت: بعد از یک سال غیبت در جام قهرمانان آسیا حضور پیدا کردیم. هر چند در لیگ شرایط خوبی نداریم. همه بازیکنان با توجه به تمریناتی که در شرایط خوبی گذراندیم مصمم به برد هستند و امیدواریم با برد در بازی فردا شروع خوبی در بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

نظر شما