یوونتوس سه شوت در چارچوب داشت

گواردیولا: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۹:۳۸
کد خبر: ۳۷۷۰۱۱
گواردیولا: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: من از نتیجه رضایت دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ضمن ابراز رضایت از نتیجه کسب شده مقابل یوونتوس، گفت نباید انتظار داشت که مقابل قهرمان ایتالیا به پیروزی ۷ بر صفر رسید.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی که در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با دو گل از یوونتوس در تورین پیش بود در نهایت دو گل دریافت کرد تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.

با این حال مربی اسپانیایی بایرن از نتیجه راضی است. وی گفت: ما در طول ۹۰ دقیقه نمایش خوبی داشیم و نه فقط ۶۰ دقیقه اول. من از نتیجه رضایت دارم. می دانستیم که یوونتوس می تواند از شانس های گلزنی خود استفاده کند. می توانستیم به گل های بیشتری برسیم. البته نباید فراموش کنیم که یووه قهرمان سری آ است و فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است.

وی افزود: یوونتوس سه شوت در چارچوب داشت و دو تای آن گل شد. شما نمی توانید به این فکر کنید که به استادویم تورین بیایید و گلی دریافت نکنید. ما به این فکر نمی کردیم که به اینجا بیاییم و ۷ بر صفر برنده باشیم.

گواردیولا ادامه داد: آنها بازیکنان خوبی دارند و نیز از قدرت ذهنی بالایی برخوردارند. یوونتوس با تعداد زیادی بازیکن دفاع می کند و در حمله کم تعداد است و برعکس، ما در دفاع کم تعداد هستیم و در حمله پرشمار. بازی برگشت، دشوار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز