تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره - امارات؛

عمیدی طلایی شد/ پایان کار نمایندگان ایران با ۳ مدال خوش رنگ

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰:۱۵
کد خبر: ۳۷۷۴۷۸
عمیدی طلایی شد/ پایان کار نمایندگان ایران با ۳ مدال خوش رنگ
تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان با 3 پیروزی ارزشمند مدال طلای تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره را بدست آورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امید عمیدی، تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان با 3 پیروزی ارزشمند مدال طلای تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره را بدست آورد تا پرونده نمایندگان کشورمان در این رقابت ها با دو مدال طلا و یک مدال نقره بسته شود.

در پایان سومین و آخرین روز از تورنمنت آزاد فجیره (G2) که در گروه مردان تکواندوکاران چهار وزن 63-، 68-، 87- و 87+ کیلوگرم برروی شیاپ چانگ رفتند، امید عمیدی تکواندوکار وزن هفتمی کشورمان به مدال طلا رسید.

او برای کسب این نشان ارزشمند، پس از یک دور استراحت، با نتیجه 12 بر صفر نماینده هنگ کنگ را برد، سپس با نتیجه 11 بر 3 از سد قزاقستان گذشت و در فینال هم با نتیجه 10 بر 2 تکواندوکار نروژ را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ابوالفضل یعقوبی، دیگر هوگوپوش کشورمان در این روز که در وزن 68- کیلوگرم برروی شیاپ چانگ رفت، ابتدا تکواندوکار هنگ کنگ را 9 بر 4 از پیش رو برداشت اما در مرحله یک چهارم نهایی در حالیکه 11 بر 9 از تکواندوکار قطری پیش بود، 10 اخطاره شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین روز گذشته (چهارشنبه)، آرمین هادی پور با شکست تمامی رقبایش به مدال طلای وزن 54- کیلوگرم دست یافت و سیداحمد خسروفر مدال نقره وزن 74- کیلوگرم را به گردن آویخت تا در نهایت تکواندوکاران کشورمان از 4 نماینده ای که در اختیار داشتند به دو مدال طلا و یک مدال نقره برسند.

هدایت تیم ایران برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی بود.

تورنمنت آزاد فجیره امارات G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.2 امتیاز برای رنکینگ المپیک تعلق خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز