لیگ برتر تکواندو؛

تثبیت صدرنشینی شهرداری ورامین

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۸:۳۴
کد خبر: ۳۷۷۵۲۵
تثبیت صدرنشینی شهرداری ورامین
تیم تکواندو شهرداری ورامین جایگاه خود را در صدرجدول مستحکم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم تکواندو شهرداری ورامین جایگاه خود را در صدرجدول مستحکم کرد و یاسین پیش رو با تساوی برابر شهدای ساری شانس سوم شدن را تا حدود زیادی از دست داد.

هفته های ششم و هفتم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو امروز پنجشنبه با انجام چهار بازی در سالن خانه تکواندو برگزار شد. گیتی پسند که این روزها از مشکلات درونی رنج می برد در دو بازی متوالی ابتدا ٨ بر صفر به پاس قوامین باخت و سپس مقابل  لوازم خانگی کن ٦ بر ٢ بازنده شد تا حداقل این دو تیم را برای رسیدن به مکانهای بالآی جدول به آینده امیدوار کند.

در مهمترین بازی این هفته دو تیم میانه جدولی یاسین پیش رو و شهدای ساری امتیازات را تقسیم کردند. این بازی را شاگردان فریبرز عسکری در تیم یاسین پیش رو خوب شروع کرده و با پیروزهای امیرحسین خانلو ، فرزاد ذوالقدری ، مهدی اسحاقی و هادی تیران ٤ بر صفر پیش افتادند و در حالی که به یک پیروزی انفرادی برای کسب هر سه امتیاز بازی نیاز داشتند موفق به این امر نشدند.

از بازی پنجم تا هشتم این شهدای ساری بود که با چهار پیروزی انفرادی امیرحسین ساسان، فرشاد قیاس، رضا حبیبی و احمد محمدی کار را به تساوی کشاند تا هر دو تیم به یک امتیاز دست پیدا کنند. امتیازی که هیچ تأثیری برای آنها در جدول ندارد. 

شهدای ساری قبل از این تساوی ٧ بر یک سونیا را شکست داد و لوازم خانگی کن هم بعد از برتری مقابل گیتی پسند، هیات تکواندو قزوین را ٧ بر یک از پیش رو برداشت و در آخرین بازی هم شهرداری ورامین ٥ بر ٣ برابر نماینده قزوین صاحب پیروزی شد و با  ۳۷ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول تثبیت کرد. 

پاس قوامین از غیبت دانشگاه آزاد بهترین بهره را برد و با ۲۹ امتیاز و تفاضل ۴۰ به مکان دوم صعود کرد و  دانشگاه آزاد با همین تعداد امتیاز و تفاضل ۳۴ به رده سوم رفت. یاسین پیشرو قم با ٢٣ امتیاز در مکان چهارم ایستاد و لوازم خانگی کن با ٢٢ امتیاز، شهدای  ساری با ۱۹ امتیاز، گیتی پسند اصفهان با ۱۴ امتیاز، هیات تکواندو استان قزوین و تیم سونیا (۳ امتیاز) در رده های چهارم تا نهم جدول رده بندی قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز