در بازی با استقلال به اهدافمان رسیدیم

کریمی: بازیکن‌مان از رحمتی ترسید/ از اسدی برای ریاست فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنم

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۶:۱۱
کد خبر: ۳۷۷۵۲۶
مدیر تیم فوتبال اکسین البرز از بازی دوستانه با استقلال ابراز رضایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیر تیم فوتبال اکسین البرز تاکید کرد به اهداف شان از دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال استقلال دست یافته اند.

فیروز کریمی پس از تساوی صفر بر صفر تیم اکسین مقابل استقلال در دیدار دوستانه با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و تیم ما بسیار درگیرانه و جنگنده ظاهر شد. اساس کار ما بر پایه تیم استقلال چیده شده بود و هیچ کدام از دو تیم به دنبال نتیجه نبودند و تنها هدف، آمادگی و هماهنگی بیشتر دو تیم بود. این بازی به سود هر دو تیم بود و مطمئناً تیم استقلال هم که تیم بزرگی است، از این دیدار به اهداف خود رسیده و سود آن را برده است.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن مهاجم شما از مهدی رحمتی ترسید که نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کند، گفت: امیری پنالتی‌زن اول ما است و فکر می‌کنم به هنگام زدن ضربه از رحمتی ترسید و توپ را به آسمان زد.  البته یک لحظه چمن را وارد دروازه رحمتی کرد و ما خوشحال شدیم و فکر کردیم گل شده و حتی جشن گرفتیم اما دیدیم اشتباه کرده‌ایم و توپ وارد دروازه استقلال نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم شما می‌تواند به لیگ یک صعود کند؟ گفت: ما به دنبال همین هستیم که به لیگ یک صعود کنیم؛ البته قرار بود امتیاز داماش گیلان را بخریم و از لیگ یک آغاز کنیم و فصل بعد در لیگ برتر باشیم اما روزهای آخر اتفاقاتی افتاد که همه چیز عوض شد و ما مجبور شدیم در لیگ آزادگان بازی کنیم.

کریمی در پایان و در پاسخ به این سؤال که آیا درست است که شما از علیرضا اسدی برای کاندیدا شدن ریاست فدراسیون فوتبال حمایت کرده‌اید؟ گفت: من همین جا اعلام می‌کنم که اگر اسدی کاندیدای فدراسیون فوتبال شود، از او حمایت می‌کنم زیرا او یک مرد توانمند، تحصیلکرده، آکادمیک و باتجربه است و می‌تواند مشکلات فوتبال ما را حل کند و این شخصیت را دارد که به ریاست فدراسیون فوتبال هم برسد؛ بنابراین من همیشه و در همه حال از او حمایت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز