لیگ برتر والیبال؛

ثامن و شهرداری به دنبال جبران مافات/ فینالیست‌ها مشخص می‌شوند؟

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۰:۳۳
کد خبر: ۳۷۷۶۱۱
ثامن و شهرداری به دنبال جبران مافات/ فینالیست‌ها مشخص می‌شوند؟
دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه نهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه نهم اسفندماه در حالی پیگیری خواهد شد که دو تیم شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان برای صعود کردن به دیدار نهایی نیاز مبرم به پیروزی دارند.

دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست روز یکشنبه نهم اسفندماه در شهرهای مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین بازی دور برگشت و از ساعت 15 و 30 دقیقه روز یکشنبه نهم اسفندماه تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر می روند.

پیکان در تهران حریف خود را سه بر یک شکست داد و اگر در ارومیه نیز فاتح میدان باشد، جواز حضور در دیدار نهایی را به دست می آورد، اما شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان می دانند که کار بسیار سختی در این مسابقه خواهند داشت.

پیکانی ها علاوه بر جدال با بازیکنان شهرداری ارومیه باید با جو سالن غدیر که بیش از شش هزار نفر در این بازی حساس تماشاگر خواهد داشت، مبارزه کنند. کاری که از عهده بازیکنان جوان برنمی آید و نیاز به تجربه سالها حضور در چنین میادینی دارد که در تیم پیکان نیز چنین بازیکنانی حضور دارند.

اما نکته مهمتر اینکه این مسابقه تنها امید شهرداری ارومیه برای صعود به دیدار نهایی محسوب می شود و اگر میزبان فاتح میدان نباشد، باید با دیدار نهایی وداع کند.

شهرداری ارومیه که در دیدار نهایی سال گذشته مغلوب پیکان شد و جام قهرمانی را از دست داد، به دنبال اثبات توانایی خود در این مسابقه است.

دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در هفته های پایانی دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی نیز به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان در دور رفت سه بر صفر در تهران حریف خود را شکست داد، اما در دور برگشت در ارومیه سه بر یک مغلوب این تیم شد. دیدار رفت مرحله نیمه نهایی نیز سه بر یک به سود پیکان شد، حالا باید منتظر ماند تا نتیجه چهارمین رویارویی این دو تیم در سال 94 مشخص شود.

در دومین دیدار بازی های برگشت مرحله نیمه نهایی تیم ثامن الحجج خراسان میزبان بانک سرمایه خواهد بود. دیداری که حساسیت بسیار زیادی دارد و ثامن الحجج محکوم به پیروزی است تا امیدش به صعود زنده بماند.

جبار قوچان نژاد سرمربی ثامنی ها که در ست چهارم بازی رفت در تهران از زمین اخراج شد، در گفتگو با خبرنگاران برای تیم بانک سرمایه در دیدار برگشت خط و نشان کشید و گفت که شاگردانش حتما در سالن مهران مشهد فاتح میدان خواهند بود.

از سوی دیگر بانک سرمایه که در مرحله مقدماتی صدرنشین شد و در مرحله نخست پلی آف در دو دیدار متوالی آرمان ورزش اردکان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، به دنبال کسب دومین پیروزی است تا به گفته مصطفی کارخانه سرمربی این تیم، شاگردانش انرژی خود را برای دیدار نهایی که به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می شود، حفظ کنند.

تیم های بانک سرمایه و ثامن الحجج خراسان در دور مقدماتی (هفته سوم دور رفت و برگشت) نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که بانک سرمایه در هر دو مسابقه سه بر صفر و سه بر دو حریف خود را شکست داده است. بانک سرمایه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی نیز ثامن را سه بر یک شکست داد.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و اگر تیم های پیکان و بانک سرمایه در دور برگشت مغلوب حریفان شهرستانی شوند، دیدار سوم این این مرحله روز چهارشنبه 12 اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

برنامه دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

ارومیه، ساعت 17: سالن غدیر

شهرداری ارومیه – پیکان تهران 

مشهد، ساعت 17: سالن مهران

ثامن الحجج خراسان – بانک سرمایه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز