دیدارهای حساس لژیونرهای ایرانی در اروپا

چارلتون، اف اس وی، بیله فلد و پانینیوس به میدان می روند

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۶:۴۲
کد خبر: ۳۷۷۶۵۹
چارلتون، اف اس وی، بیله فلد و پانینیوس به میدان می روند
لیگ های اروپایی به مراحل حساس خود رسیده و تیم های لژیونرهای ایرانی نیز بازی های دشواری را پیش رو دارند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ از هفته سی و چهارم چمپیونشیپ انگلیس تیم ته جدولی چارلتون فردا در ورزشگاه خانگی والی لندن میزبان تیم ریدینگ است.

یاران رضا قوچان نژاد که هفته هاست در خانه طعم پیروی را نچشیده اند روزهای بحرانی را سپری می کنند و باز هم در مصاف با تیم ریدینگ محکوم به پیروزی هستند.چارلتونی ها در بازی اخیر برابر تیم پرستون با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا با 25 امتیاز هم چنان قعر نشین جدول رده بندی باشند.

تیم چارلتون یکی از سه کاندید سقوط به لیگ دسته اول انگلیس است و برای فرار از سقوط نیاز به حداقل چهار پیروزی متوالی دارند،اتفاقی که تیم قوچان نژاد نمی تواند آن را رقم بزند.

در هفته بیست و سوم رقابت های بوندس لیگای B نیز تیم های احسان حاجی صفی و دانیال داوری در خانه حریفان خود به میدان می روند.فردا تیم اف اس وی فرانکفورت با در اختیار داشتن احسان حاجی صفی میهمان تیم برانش وایخ است.شاگردان اورال هم اکنون با 26 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم آرمینا بیله فلد هم روز یکشنبه در زمین تیم هایدنهم به میدان می رود.یاران دانیال داوری با 28 امتیاز جایگاه دوازدهمی جدول رده بندی را در اختیار دارند.

در سوپر لیگ یونان یاران کریم انصاری فرد در ورزشگاه خانگی نیو ازمیرنا پذیرای تیم لوادیاکوس هستند.پانینیوس پس از کسب دو تساوی متوالی خارج از خانه برابر تیم های کالونی و وریا به دنبال پیروزی خانگی است.

تیم پانینیوس تا پایان هفته بیست و سوم سوپر لیگ یونان با 36 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.کریم انصاری فرد؛مهاجم ایرانی تیم پانینیوس در ترکیب اصلی تیمش در بازی با تیم لوادیکوس قرارخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز