هدف مهمی پیش رو داریم

سیچلو: باید تلاش کنیم تا بهتر شویم/ اولویت ما پرچم ایران است

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳:۳۰
کد خبر: ۳۷۸۳۴۳
سیچلو: باید تلاش کنیم تا بهتر شویم/ اولویت ما پرچم ایران است
مربی تیم ملی والیبال پس از نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود به بازی های المپیک 2016 برزیل هدف والیبال ایران است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مربی تیم ملی والیبال پس از نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود به بازی های المپیک 2016 برزیل هدف والیبال ایران است و بازیکنان دعوتی به تیم ملی باید تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف مهم داشته باشند.

نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 امروز در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد.

مربی تیم ملی والیبال در ابتدای این تمرین به بازیکنان گفت: همه شما عملکرد خوبی در لیگ برتر والیبال داشته اید و به همین دلیل به اردوی تیم ملی دعوت شدید.

سیچلو تصریح کرد: بازیکنان دعوتی در پست ها و تکنیک های خاصی عملکرد خوبی داشته اند و باید با تلاش بیشتر بتوانند در تیم ملی نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهند تا در ترکیب اصلی قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان باید کار و تلاش زیادی داشته باشند تا در کار خود موفق شوند، گفت: با تلاش می توانیم ضعف ها را برطرف کنیم. برای من توضیح ندهید که چرا نمی توانید یک تکنیک را خوب اجرا کنید، بلکه تلاش کنید که بهتر انجام دهید.

مربی تیم ملی والیبال افزود: می دانم که برخی بازیکنان نقاط ضعفی نیز خواهند داشت اما باید با تمرین و تلاش آن را برطرف کنند. تلاش شما برای پیشرفت برای کادر فنی اهمیت دارد. اگر اشتباهی دارید آن را فراموش کنید و تلاش کنید که بهتر شوید.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم تیم ملی خوب داشته باشیم باید بازیکنان خوبی نیز داشته باشیم، گفت: این شانس برای شما مهیا شده است که در اردوی تیم ملی والیبال شایستگی ها و توانایی های خود را نشان دهید. هدف فدراسیون و کادر فنی نیز بهتر شدن شماست.

سیچلو با اشاره به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت کاری بازیکنان و کادر فنی این پرچم است. برخی بازیکنان دعوتی تجربه بازی های ملی دارند و برخی برای نخستین بار در اردو شرکت می کنند. عملکرد آنان نشان می دهد که کدام بازیکنان به تیم ملی اهمیت می دهند و برای پرچم کشور خود تلاش خواهند کرد.

تمرینات آمادگی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک در دو گروه الف و ب برگزار خواهد شد که گروه ب تمرینات خود را امروز آغاز کرده است و گروه الف نیز کار خود را از هشتم فروردین ماه 95 آغاز خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز