باید به فکر همدلی باشیم

زارعیان: به قولم عمل کردم/حالا جودو به دنبال سهمیه سوم و چهارم المپیکی است

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۸:۵۲
کد خبر: ۳۷۸۶۵۵
زارعیان: به قولم عمل کردم/حالا جودو به دنبال سهمیه سوم و چهارم المپیکی است
سرمربی تیم ملی جودو گفت: خوشحالم با شرایط خوبی که بوجود آمده، 2 جودو کار ما در بین ٢٢ نفر برتر رنکینگ المپیکی قرار گرفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید زارعیان گفت: خوشحالم با شرایط خوبی که بوجود آمده دو جودو کار ما بین ٢٢ نفر برتر رنکینگ المپیکی قرار گرفتند تا اکنون با توجه به رقابت های گرند پریکس گرجستان و رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند حتی شانس سهمیه سوم و چه بسا چهارم را داشته باشیم چرا که امتیازات این دو رویداد  بالاست و در صورت مدال های با ارزش می توانیم به جودوکاری که می درخشد برای بدست آوردن سهمیه سوم و یا حتی چهارم ایران در المپیک کمک کنیم.

وی ادامه داد: از فدراسیون و شرایط خوبی که با مدیریت خدابخش در این رشته بوجود آمده رضایت داریم و تقاضای ما از سرپرست فدراسیون ادامه همین دیدگاه حمایتی است اما واقعیت آن است که این رشته باز هم می تواند با حمایت های بیشتری از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان روبرو شود چرا که باید به این رشته به عنوان ورزشی در استانه مدال برای کاروان ایران در المپیک ریو نگاه شود و مورد توجه خاص قرار گیرد.

مجید زارعیان گفت: جودو فراز و نشیب کم نداشته و انفاقاتی که به رشد این رشته رزمی ضربه زده اما الان رفته رفته شرایط به سمت مساعد شدن پیش می رود اما باید در این زمان حساس فقط آرامش را برای ادامه موفقیت حفظ کرد و ادامه موفقیت در چنین شرایطی ابتدا حفظ سهمیه های المپیکی و سپس بدست آوردن مدال المپیکی جودو است.

زارعیان اظهار داشت: جودو می تواند در المپیک هم شگفتی ساز شود که مستلزم حمایت همه جانبه است از طرفی با این رویدادهای که سپری کردیم فرصت خوبی پدید آمده که با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف شرایط را برای بهتر شدن این رشته فراهم کرد.

سرمربی تیم ملی جودو خاطرنشان ساخت: شرایط فعلی جودو ایجاب می کند فقط به فکر همدلی و همزبانی باشیم و جودو می تواند در المپیک تاریخ ساز شود اما این مهم باید در عمل به اجرا در آید چرا که همه وظیفه داریم فعلا فقط به المپیک فکر کنیم و از هر مساله ایی غیر از این که موجبات آشفنگی فضای جودو می شود ، جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: تلاش ما برای کسب مدال المپیک است و تمرینات هم سخت دنبال می شود اما ورزش ما هم رکوردی نیست رقابتی است، در کل مدال المپیک می تواند روحیه نشاط را برای جامعه جودو به ارمغان آورد.

زارعیان تاکید کرد: اکنون موقعیت خوبی در فدراسیون برای رشد جودو بوجود آمده و خدابخش هم المپیک را هدف کوتاه مدت قرار داده، پس باید فقط به اهدافمان بنگریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز