یازدهم اسفند آکادمی های والیبال مجوز دریافت می کنند

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۲:۴۳
کد خبر: ۳۷۸۶۵۹
یازدهم اسفند آکادمی های والیبال مجوز دریافت می کنند
روز سه شنبه 11 اسفندماه طی مراسمی مجوز آکادمی های والیبال به موسسان آنان اهدا خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سازماندهی آکادمی های فعال والیبال در سطح کشور یکی از برنامه های کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال است که از سال 93 آغاز شده است. در این طرح آموزش و پرورش استعدادها در سراسر کشور به صورت علمی و یکسان خواهد شد.

رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال در تشریح این طرح گفت: از اول بهمن ماه سال جاری آکادمی های والیبال باید مجوز فدراسیون را برای فعالیت خود داشته باشند. تا کنون 50 آکادمی درخواست مجوز داده اند که 32 آکادمی مجوزشان صادر شده است.

جعفر هوتهم تصریح کرد: برای فعالیت آکادمی های والیبال شرایط در آیین نامه صدور مجور در نظر گرفته ایم که داشتن مدرک مربیگری بین المللی برای موسس از جمله آنان است. در این شرط دو تبصره نیز وجود دارد که هیات های والیبال استانی و بازیکنان تیم های ملی داشتن مدرک مربیگری بین المللی برای آنان ضروری نیست.

وی گفت: ساعت 14 روز سه شنبه 11 اسفندماه، طی مراسمی مجوز آکادمی ها به موسسان آنان اهدا خواهد شد. قبل از این مراسم نیز در سالن فدراسیون والیبال مراسمی شامل رژه بازیکنان آکادمی ها، تمرین نمایشی آکادمی ها و ... برگزار می شود.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال گفت: علاوه بر اهدای مجوز تاسیس آکادمی ها به موسسان، بسته ای آموزشی برای توجیه و تشریح برنامه های استعدادیابی در سال 95 به مسئولان آکادمی ها اهدا می شود.

وی مدت اعتبار مجوز فعالیت آکادمی ها را یک سال دانست و گفت: مجوزها بر اساس نام موسسان است و اگر فردی چند آکادمی داشته باشد، یک مجوز برای آنان کافی است.

هوتهم با تاکید دوباره بر اینکه آکادمی ها برای فعالیت باید مجوز فدراسیون را داشته باشند، گفت: فدراسیون والیبال هیچ تعهدی نسبت به روش های آموزشی و سطح فنی آکادمی هایی که مجوز فعالیت ندارند، نخواهد داشت.

رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال ارائه سرفصل های هماهنگ برای آموزش، برگزاری دوره و کارگاه های آموزشی برای مربیان شاغل در آکادمی ها و نظارت بر عملکرد آنان را از جمله محاسن طرح اهدای مجوز فعالیت به آکادمی ها دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز