بارسلونا ۲-۱ سویا؛

بارسا انتقام گرفت

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۴:۱۶
کد خبر: ۳۷۸۹۳۲
بارسا انتقام گرفت
بارسلونا توانست انتقام شکست در دیدار رفت برابر سویا را بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا با برگزاری یک دیدار حساس بین بارسلونا و سویا در نیوکمپ ادامه یافت. جایی که تیم صدرنشین برای حفظ اختلاف امتیازی خود امیدوار به کسب نتیجه در این دیدار بود تا به نوعی شکست در بازی رفت برابر سویا را نیز به دست فراموشی بسپارد ولی اینبار نیز این تیم سویا بود که ابتدا از حریف خود پیش افتاد.

نولیتو مهاجم گلزن این تیم خیلی زود برای سویا گلزنی کرد و این تیم را در نیوکمپ پیش انداخت. بعد از این گل بارسلونا برای زدن گل تساوی پیش کشید و لیونل مسی توانست بارسا را به گل برساند. مسی در دقیقه 31 توانست کاشته خود را به زیبایی وارد دروازه سویا کند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد. آبی اناری ها دو بار توسط مسی و سوارز توپ را به تیرک دروازه کوبیدند تا در نیمه نخست نتوانند حریف خود را شکست داده باشند.

در آغاز نیمه دوم نوبت به پیکه رسید تا در دقیقه 48 گل برتری این تیم را به ثمر برساند. همکاری مسی و سوارز داخل محوطه سویا، با پاس مهاجم اروگوئه ای به دهانه دروازه همراه شد که مدافع پیش تاخته آبی اناری ها با یک بغل پا توپ را وارد دروازه سویا کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک بارسلونا به پایان برسد. سویا آخرین تیمی است که توانسته بارسلونا را شکست دهد. این تیم در دور رفت در اندلس توانست به این مهم برسد ولی در این دیدار بارسلونا توانست آن شکست را جبران کند.

در دیگر دیدار لاکرونیا در خانه برابر گرانادا با یک گل شکست خورد و والنسیا نیز در خانه به دیدار بیلبائو رفت و در نهایت با 3 گل مغلوب این تیم شد. همچنین ویارئال با برتری برابر لوانته به دو امتیازی رئال مادرید در رده سوم رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز