معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

۹ نفر برای ریاست هیات فوتبال استان کاندیدا شده اند

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۷۹۲۱۱
۹ نفر برای ریاست هیات فوتبال استان کاندیدا شده اند
علایی مقدم: پس از پایان مهلت یک هفته ای ثبت نام برای ریاست هیات فوتبال استان قزوین 9نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قزوین موضوع مهمی است که این روزها در ورزش استان با حساسیت از سوی اهالی این رشته پیگیری می شود.

برای روشن شدن آخرین وضعیت این رشته پرطرفدار در استان عباس علایی مقدم معاون توسعه ورزش و جوانان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان اینکه مراحل ثبت نام کاندیداهای واجد شرایط پست ریاست هیات فوتبال استان قزوین انجام شده است، اظهار کرد: پس از پایان مهلت یک هفته ای ثبت نام برای ریاست هیات فوتبال استان قزوین 9نفر ثبت نام کرده اند و به دنبال دریافت استعلام صلاحیت افراد و مراحل اداری برگزاری مجمع هستیم که پس از آن فدراسیون فوتبال با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان اقدام به برگزاری مجمع انتخاباتی می کند.

اعلایی مقدم در ادامه در رابطه با ثبت نام پرسنل اداره کل ورزش برای ریاست هیات فوتبال گفت: در لیست 9نفره ای که اعلام کردم بدون در نظر گرفتن کارمندان اداره کل هستند و برای شرکت کارکنان اداره کل در مجمع به عنوان کاندیدا باید حتما موافقت مدیرکل ورزش و جوانان اخذ شود که آقای مشهدی آقایی با این موضوع موافقت نکرده اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حضور افراد دلسوز، متعهد و کارآمد در این دوره از انتخابات هیات، جامعه فوتبال استان بتواند بهترین فرد را برای هدایت و سکان داری این رشته پرمخاطب ورزشی انتخاب کند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان  قزوین تاکید کرد: این اداره کل آمادگی کامل برای برگزاری مجمع را دارد و پیگیر هستیم که موضوع در اسرع وقت محقق شود.

علایی مقدم فوتبال را ویترین همه ورزش ها در دید مخاطبان اعلام کرد و افزود: استقبال زیادی در جامعه به فوتبال وجود دارد بنابراین انتظاری که از رییس هیات این رشته ورزشی می رود؛ بسیار زیاد است.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش ما به عنوان ناظران انتخابات هیات فوتبال این است که انتخابات سالم برگزار برگزار کنیم و در نهایت جامعه فوتبال فرد لایقی را برای ریاست هیات انتخاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز