انتخاب برترین های هفته ۲۵ اردویسه

جهانبخش بهترین بازیکن بازی با آژاکس شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۱:۱۸
کد خبر: ۳۷۹۲۳۲
جهانبخش بهترین بازیکن بازی با آژاکس شد
شب گذشته با برگزاری بازی تیم های آژاکس آمستردام و آلکمار پرونده هفته بیست و پنجم این رقابت ها هم بسته شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت فوتبال اینترنشنال هلند طبق روال هرهفته پنج بازیکن برتر اردویسه را انتخاب کرد که نامی از علیرضا جهانبخش و یارانش در آن دیده نمی شود. البته ملی پوش ایرانی تیم آلکمار در هفته گذشته با دریافت نمره 7/5 در جمع قرار گرفته بود.

داوی کلاسن، زننده دو گل تیم آژاکس در بازی دیشب برابر آلکمار عنوان برترین بازیکن هفته بیست و پنجم اردویسه هلند را از آن خود کرد.

داوی کلاسن و آرک میلیک (آژاکس آمستردام) کاموهلو (توئنته) توم فنفرت (اکسلسیور) و مارکو وان گینکل (پی اس وی آیندهوون) به عنوان پنج بازیکن برتر هفته بیستو پنجم لیگ اردویسه هلند معرفی شدند.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی تیم آلکمار نمره خوب 6/5 را از سایت فوتبال اینترنشنال هلند برای بازی با آژاکس آمستردام دریافت کرد تا بهترین بازیکن تیمش لقب بگیرد. او در این بازی زمینه ساز تنها گل آلکمار شد و بارها مهاجمان تیمش را در موقیعت گلزنی قرار داد.

تیم آلکمار در بازی با تیم مطرح آژاکس آمستردام با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و با 40 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. یاران جهانبخش پس از کسب هفت پیروزی متوالی برابر آژاکس متوقف شدند.

1111 (2)

Untitled (3)

نظر شما