کفاشیان نیاز به استراحت دارد؛

جباری: استقلال می‌تواند قهرمان دوگانه فصل شود/ ظرفیت فدراسیون فوتبال پر شده است

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۷۹۶۰۹
پیشکسوت تیم استقلال گفت: وعده‌های اینفانتینو شعارهای تبلیغاتی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال در فصل جاری شرایط ایده آلی را تجربه می کند. آبی ها هفته هاست که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و در جام حذفی نیز به فینال رسیده اند و همین فرصت موفقیت را در اختیار آبی ها قرار داده است. با این وجود این شرایط برخی از کارشناسان و پیشکسوتان از روند بازی های استقلال در فصل جاری رضایت ندارند و اعتقاد دارند که استقلال به رغم فرصت ایده آل برای قهرمانی و موفقیت نمی تواند قهرمان شود.

علی جباری یکی از پیشکسوتان قدیمی و خوشنام استقلال البته در این باره نظر متفاوتی دارد و معتقد است که اگر استقلالی ها تمرکز خود را بیشتر کنند و قدر فرصت ها را بدانند، در این فصل در هر دو جام براحتی قهرمان خواهند شد.

جباری در این باره گفت: استقلال پتانسیل این را دارد که قهرمان دوگانه فصل باشد و قهرمان لیگ و جام حذفی شود. فقط باید هوشمندانه عمل کنند و از این موقعیت‌ها که برایشان به وجود می‌آید نهایت استفاده را ببرند. ما در نیم فصل دوم چند تا امتیاز بد از دست دادیم که نباید این اتفاق می افتاد.

وی افزود: اگر کادر فنی و خود بازیکنان به این توجه کنند که جایگاه استقلال نزد مردم کجاست و بدانند در کدام تیم در حال بازی هستند، با تعصب عمل کنند و به هوادارها احترام بگذارند می توانند دوباره قهرمانی و جایگاه خودشان را به دست بیاورند.

پیشکسوت  استقلال درباره انتخاب جیانی اینفانتینو به عنوان رییس جدید فیفا و رابطه خوب وی با فدراسیون و تاثیر آن بر فوتبال کشور بیان داشت: این صحبت ها فقط کاربرد تبلیغاتی دارد. صحبت از روابط خوب با ایران جزو بازی‌های انتخاباتی است که همیشه در هر انتخاباتی مطرح می شود. روسا عادت دارند که قبل از انتخابات از شعارها بدهند و همین که کرسی ریاست را دست می گیرند، همه شعارها و وعده ها بایگانی شده و روابط خوب را فراموش می کنند. البته امیدوارم که در این زمینه پیش بین من اشتباه باشد این چنین نشود و ما بتوانیم حرکت‌های بهتری را از فیفا ببینیم.

این پیشکسوت فوتبال درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز نظرات جالبی دارد و معتقد است که ریاست فدراسیون فوتبال باید تغییر کند: فدراسیون فوتبال دیگر ظرفیتش پر شده و باید باید حتما تغییراتی در آن انجام شود. دیگر اتفاقات، اوضاع و احوال به جایی رسیده که علی رغم تمام زحماتی که کفاشیان کشیده است باید یک نیروی جوان‌تر و آگاه تر جایگزین وی شود. ایشان هم با تمام فشارهایی که تا کنون روی دوششان بوده، به کمی استراحت نیاز دارند.

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال که ریاست کمیته پیشکسوتان استقلال را بر عهده دارد، در ادامه درباره فعالیت های کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال بیان داشت: از زمان مدیریت فتح الله‌زاده کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال شروع به کار کرد. در حال حاضر خداراشکر تا آنجایی که امکان داشت با وجود مشکلات مالی که همیشه بوده و هست کمیته پیشکسوتان توانسته است تا حدودی حرکت های مثبتی را انجام دهد.

وی افزود: به افشارزاده پیشنهاداتی داده شده و قرار بر این شده است که در زمینه کمک به پیشکسوتان همکاری کنند. دستان ما خالی هستیم اما اگر به لحاظ مالی کمک شود می‌توانیم کارهای بیشتری را برای پیشکسوتان انجام دهیم.

جباری در پایان به شرایط پیشکسوتان اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر شد: امسال پایان سال بدی داشتیم چند تن از پیشکسوتان خوب فوتبالی کشور را از دست دادیم. این مسائل ناراحت کننده است. امیدوارم سال آینده اتفاق های خوشحال کننده و نوید بخش خوبی رخ دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز